Foto in Query blijft <OBJECT>

Status
Niet open voor verdere reacties.

nikslukt

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2013
Berichten
17
Ik heb een query gemaakt maar de column met foto's laat geen afbeeldingen zien. Op de plek van de afbeelding staat <OBJECT>.
Is het mogelijk om een lijst te maken die foto's weergeeft?
 
Hoi,
gezien niemand een antwoordje doorstuurd , het is mijn vakgebied niet, maar naar mijn bescheiden mening moet je een formulier maken met een "kader voor afhankeljk object" dan kan je de de afbeeldingen bekijken, in een tabel of query krijg je alleen <object>. Ikzelf heb hier een kant en klaar vbtje met wat je vraagt maar als programma, ikzelf gebruik alleen access als backend.
Hopelijk toch een beetje hulp
 
Dank.
In het formulier, zie ik de foto gewoon.
Hoe kan ik bijv. 10 records tegelijk weergeven met foto's? Of kan dat niet?
 
Hoi,
Een database leest record per record, je kan via navigatieknoppen naar de verschillende records gaan dus bij record 1 krijg je foto1 ,volgende record record2 krijg je foto 2 enz, of het zou moeten zijn dat je per record 10 fotos hebt, maar dat lijkt me sterk.
Groetjes
 
Maar hoe kan ik dat dan bereiken? Bijv. stel ik heb een 10.000 fotos van vogels maar ik wil alleen een lijst fotos oproepen van de papegaaien die blauwe veren hebben? Heb ik dan een ander programma nodig?
 
Hoi,
neen je hebt geen ander programma nodig , dat kan je bereiken met rapporten.
Ik kan zoiets wel maken maar dan geprogrammeerd in vb.net met access als backend.
groetjes
 
Oke dank, ik weet niet wat vb.net is maar ik zal me eerst eens verdiepen in de rapporten om te kijken of het lukt.
 
Hoi,
Vb.net is een programmeertaal , heeft niets te maken met acces, wat ik bedoelde is ik heb geprogrammeerde vbtjes , maar wat uw originele vraag betreft, moet je in access kijken bij rapporten. De vraag is natuurlijk, wat wil je bereiken ? Een database voor uw vogelvezameling( is dit een hobby?) , ik kan wel een database op maat maken . Als je even op gast0660 klikt en mij een mailtje stuurt kan ik een vbtje doorsturen met wat ik bedoel (niet voor vogels) maar wel voor een verzamelaar. uw eerste postje "ik heb een query gemaakt " lost zowiezo uw probleem niet op.
 
nou voor wie hetzelfde probleem heeft:
ik ben overgestapt naar php en mysql
tis ff een gepuzzel maar wel fijn dat het nu werkt zoals ik wil

dank voor het meedenken!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan