Kabel naar kabeloos

Status
Niet open voor verdere reacties.

mva1997

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2011
Berichten
209
Hallo,

Ik wil mijn canon eos 550d via draadloze verbinding kunnen besturen. Nou zat ik aan iets te denken dat als ik de mini usb (die zend signaal uit naar het apparaat) omzet naar een draadloze mini usb kabel, via een adapter of wat dan ook.. deze weer oppak met eenzelfde adapter en daarmee de kabel dus draadloos en overbodig maak.. Alleen, is dit mogelijk? Ik wil niet teveel uitgeven.. rond de 30-40 euro, dus dat word geen wireless usb hub ofzo.

BVD,
mva1997
 
Je wil alles kunnen bedienen ? Die mogelijkheid bied de 550D niet.
Wel de ontspanknop bedienen. Ben je voor 1.23 klaar.
 
Hoi hoi mva

Ik heb niet veel kennis in die richting maar vraag ik me af als maar jou toestel via draadloos en-blue tooth verbinding met een microfoon kan maken
kan dat ook niet in het algemeen zoals jij dat wil ? via blue-tooth bijv. ?
 
Laatst bewerkt:
Ja, daarom vroeg ik ook of hij heel de bediening wil. Microfoon moet nog wel gaan.
 
Nee, ik bedoel, de canon camera heeft standaard software meegekregen "eos utility". Hiermee kan je bijv video aanzetten/opnemen en foto's maken zonder de camera met een vinger aan te raken.. Via de pc of laptop dus.. Ik vroeg me dus af of ik dit signaal ipv bekabeld, draadloos kon maken via iets adapter achtig..
 
Euhh... Nee ik wil het vanaf de software kunnen.. Niet vanaf een afstandbediening waar geen beeld op getoont word..
 
Hmmmm.....ik zal eens iemand inroepen voor je.
Kan even duren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan