Hoe een welbepaalde site in de map Favorieten plaatsen in de juiste map ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

noliko

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2012
Berichten
194
Hoe plaatsen van favorieten sites in Favorieten ?
Bv . In Favorieten heb ik een map Toerisme aangemaakt en daar heb ik een sub map Brazilië in gemaakt .
Ik zoek nu in Microsoft Edge tips over Brazilië en ik vind die nu ook in een site . Nu kan ik die site wel bij Favorieten plaatsen door op het sterretje te klikken maar hoe kan ik die nu in de map Toerisme en daarna in de sub map Brazilië ? Het lukt mij wel maar op een zeer omslachtige manier door die site in Favorieten te plaatsen , daarna te slepen naar de map Toerisme en daarna nog eens te slepen naar de map Brazilië .
Daar moet toch de mogelijkheid bestaan om die site rechtstreeks in de sub map Brazilië te plaatsen .
 
Normaal gesproken openen deze subfolders zich wanneer je de muiscursor er boven laat zweven.
 
Heeft u een ander lettertype gebruikt of aangepaste tekst grootte? Hierdoor is het mogelijk dat de uitklap driehoekjes buiten het kader vallen.

Welke versie van IE gebruikt u?

Firefox kan trouwens IE favorieten overnemen als bladwijzers.
 
Ik werk met Edge . Vroeger in IE kon je een welbepaalde site d.m.v. knippen en plakken in de juiste map van Favorieten plaatsen maar dat is in Edge precies niet mogelijk .
 
Hoi noliko

Edge is nieuwe browser en blijkbaar behoorlijk onbekend en moeilijk nog steeds voor meeste gebruikers , daardoor kiezen tijdelijk meeste gebruikers voor een andere bekende en betrouwbare andere browser ..:D

Volgens mij antwoord op jouw vraag dat kan je hier ongv. vinden -->> KLIK ! <<-- Kijk bij Favorieten en leeslijst !
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan