MasterScamAgent

Status
Niet open voor verdere reacties.

davidvdp

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2015
Berichten
23
hallo ik heb eens vraagje ik heb een laptop gekregen van een vriend waar xp pro opstaat mijn dochter gebruikt die lapop voor werkjes voor school opzoekingen enzo....(packard bell easynote) maar als ze op internet zit krijgt ze soms niet altijd een melding MasterScamAgent has encountered a problem and needs to close. sorry for the inconvenience. heb eens opgezocht maar vindt gelijk niet wat ik moet doen en of dit kan weggedaan worden?
hopelijk vinden jullie een oplossing
 

Bijlagen

  • naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    92,2 KB · Weergaven: 31
Hoi hoi david

Master Scam Agent volgens mij dat is een onnodige en overbodige app. of software dat geïnstalleerd is ( of per-ongeluk-geïnstalleerd ? ) en die grondig uit systeem zal
verwijdert moeten worden ( in sommige' gevallen dat is ook een infectie ! ), maar beste david als je dat niet weet hoe moet, laat maar liever aan deskundige dat doen ...


Intussen wat je wel kan even doen is dat je een draai met AdwCleaner voor zekerheid kan maken .. maar dat is ook niet-niets mee kan je ook verkeerde zaken doen mocht je niet weten hoe dat werkt in dit geval ook laat maar liever aan deskundige dat doen ! :(

AdwCleaner kan je downloaden ( gratis is ! ) -->> HIER !
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan