• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

fout in vba code

Status
Niet open voor verdere reacties.

adile

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2014
Berichten
202
goedenavond,

ik heb een bestandje met een formulier,
ik heb een ander zelfde soort bestandje met formulier dat werkt,
ik heb de vba code zo overgenomen en natuurlijk de standaard info veranderd, maar hij doet het niet.

bij zou moeten beginnen met invullen vanaf rij 4, maar hij begint helemaal onder bij rij 600 ongeveer, wat doe ik verkeerd?

oh en nog een vraagje, is het mogelijk dat wanneer ik mijn bestand open, het formulier direct verschijnt?

kan iemand mij helpen?

Gr Adile
 

Bijlagen

  • Map2.xlsm
    79 KB · Weergaven: 28
Hallo Adile,

Verander de iRow.
Code:
iRow = ws.Cells(Rows.Count, 1).End(xlUp).Offset(1).Row


2e vraag; In Thisworkbook.
Code:
Private Sub Workbook_Open()
 Invulformulier1.Show
End Sub
 
Laatst bewerkt:
Harry,

Heel erg bedankt weer voor je hulp,
hij doet wat hij moet doen. Perfect.:thumb:

Harry ik heb nog een vraagje aan je, ik heb een bestandje dat ik heb gemaakt voor mijn werk en wat veel te groot is om hier te posten.
hij is bijna af alleen er zijn een aantal zaken waar ik niet uit kom. Ik wilde vragen (wanneer jij tijd en zin hebt) om er naar te kijken,
en wat foutjes eruit kunt halen en mocht je wat tips hebben waar het beter kan dan ook graag.

Ik zou hem dan graag willen mailen want hier op zetten is geen optie voor mij.

Gr Adile
 
Hallo Adile,

Gelieve via het forum, daar ik geen verplichtingen wil.
Zo zijn er een aantal vragen hier waarop ik bijna nooit reageer (urenstaat, grafieken, voorspellingen, etc, etc.).
Ik zoek uit wat ik leuk vind, kijk of het beter of korter kan anders reageer ik niet.

Zip, Rar of zet het bestand in ".xlsb" extensie.
Ook een voorbeeld is waarschijnlijk al genoeg i.p.v. het hele bestand.
 
Dag Harry,

Jammer, hij is wat groot en ingewikkeld om hier te plaatsen en er staan gegevens in die ik niet hier op de site wil hebben.
maar ik zal proberen hem wat uit elkaar te halen en in delen wat vragen over te stellen.

in ieder geval bedankt.

Gr Adile
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan