Gedeelde mappen niet meer bereikbaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hakar

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2004
Berichten
482
Ik heb hier een netwerkje opgebouwd, (geen thuisgroep) welke de afgelopen twee jaar zonder problemen mappen deelde.
Netwerkje bestaat uit 1 desktop, en 2 laptops waarvan 1 laptop met externe harde schijf.
Op de desktop stond tot voor 2 weken terug een map met diverse submappen met daarin films.
De laptops konden zonder probleem de submappen benaderen en films afspelen.

In verband met vakantie de submappen met films verplaatst naar de externe harde schijf aan de laptop.
Na de vakantie de overgebleven submappen weer verplaatst van de externe harde schijf naar de map in de desktop.

Nu kunnen de laptops niet meer in de map en de submappen komen.

Aan de instellingen heb ik niets veranderd.
Wat kan er fout zijn gegaan?
 
Aanvulling op bovenstaande.
Systeem draait op alle drie de componenten onder Windows 7.
De hoofdmap van waaruit de submappen zijn verplaatst naar de externe schijf is op de desktop blijven staan, en de instellingen voor delen zijn niet gewijzigd.

het vreemde is ook dat wanneer ik naar de details van de hoofdmap op de desktop kijk, er bij delen nog steeds volledige toegang is voor iedereen, maar er onder in verkenner wordt weergegeven dat de map is gedeeld met de gebruiker van de desktop, en iedereen daar niet in voorkomt.
 
Laatst bewerkt:
Helaas nog geen reactie mogen ontvangen, en probleem nog niet kunnen oplossen.
 
Via een ander forum wat hulp gekregen, maar uiteindelijk het probleem niet kunnen oplossen.

Wel ontdekt dat er in de map C:\\\Windows\ServiceProfiles\LocalService\AppData\Roaming\PeerNetworking een submapje staat die de volgende bestanden bevat.

Naamloos.jpg

Zouden deze bestanden voor de storing kunnen zorgen, en zo ja zijn ze veilig te verwijderen zonder de besturing van de desktop te beschadigen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan