Zenders in geheugen plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

freewilly1

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2004
Berichten
124
Heb hier een oud miniketentje van medion, een MD 2891, slaag er maar niet in om zenders in het geheugen te plaatsen, werk volgens de handleiding maar moet na het kiezen van het kanaal (zender) op mem drukken krijg dan de flikkerende zenderlijst te zien,(staat op 00 ) maar krijg deze niet naar bijv 1, de toetsen werken nochtans, weet hier iemand soms een oplossing?
Is zeer irritant, telkens je de miniketen aanzet moet je de zender gaan zoeken, geluidsterkte instellen.
 
Hoi,
Weet niet of dat de oplossing is maar in een heel ver verleden heb ik ooit eens een gelijkaardig probleem gehad, verder weet ik er niets meer van maar dan moest ik twee draadjes verwisselen, als ik het me goed herinner moet het gele draadje waar het rode draadje zat en visa versa dan bleef het wel in het geheugen, weet niet of je daar iets aan hebt:confused:
 
Probleem is dat ik ze niet in het geheugen krijg, en 2 draden wisselen? waar precies?
 
Hallo

Dit :

"een oud miniketentje" / "werk volgens de handleiding maar " / "slaag er maar niet in om zenders in het geheugen te plaatsen".

Lijkt er sterk op dat het mem backup batterijtje leeg is ...

Meestal op de print gesoldeerd.

Zo goed als zeker zal er in dit toestel nog geen goldcap of e.eprom gebruikt zijn...

Indien al het bovenstaande voor u chinees is , is het veiliger om dit te laten controleren door iemand met de nodige ervaring.

Peter
 
Laatst bewerkt:
Heb er al eens vluchtig naar gekeken of er inderdaad geen batterijtje inzit zoals in een pc, is van 2003 denk ik, zal hem eens helemaal openmaken en zien of ik ergens een batterij vind.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan