Jquery load page in div tag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bramvr

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2012
Berichten
216
Beste

Ik weet niet of mijn vraag in de juiste sectie staat mijn excuses hiervoor.

Ik ben bezig met een website te maken. Ik heb 1 homepage waarin 2 div's staan. Ik heb verschillende subpagina's gemaakt die vervolgens met de load instructie (Jquery) wordt in geladen in een van de div tag's. Dat loopt allemaal goed buiten 1 foutje dat ik niet opgelost krijg. Als deze pagina bezig is met het inladen in de div tag gaat de pagina eerst naar de linker boven hoek van die div tag. De CSS code staat in een aparte file maar om te testen heb ik het ook al een geprobeerd om dat bij in de html file te zetten maar helaas zonder resultaat. Hoe kan ik dit het beste oplossen. In de ander div tag heb ik ook nog iets staan wat met een animate functie CSS properties worden veranderd. Dit gebeurt te gelijkertijd bij het inladen van die pagina. Het probleem hierbij is dat de animate niet vloeiend meer is. Wat kan ik hier aan doen?

Ik hoop dat jullie mijn vraag verstaan ik vind het niet zo makkelijk om het allemaal te verwoorden. Indien jullie meer info nodig hebben laat het maar weten :p

Bram
 
Hoi Bram,

Een ideetje om te proberen... in jquery de div hidden zetten en als de content is geladen de div tonen
ik denk dat je in css dan een hoogte moet opgeven --- html,body {height:100%} body > div {min-height:50%}

Suc6. Have fun.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan