HP Lightscribe DH 16ABLH HT2 DVDRW DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

mmm1963

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2008
Berichten
192
20151127_145418.jpg20151127_145446.jpg20151127_145446.jpg20151127_145446.jpg$_85.jpgBeste helpmij, wie weet waar ik een nieuwe kan kopen ja kan standaard brander inzetten

maar dan werk de eject knop niet meer

S-Ata branders + een witte connector voor de ejectknop$_85.jpg$(KGrHqZ,!o!F!NG+C1yMBQHzKBW!8Q~~60_45.jpg20151121_212354.jpg20151121_212418.jpg

HP Lightscribe DH 16ABLH HT2 DVDRW DVD Burner Drive for HP Pavilion Slimline

heb geprobeerd om deze te repareren probleem lees en schrijf niet meer

probleem laser kop defect.
 
Laatst bewerkt:
Beste Scrapheap Bedank voor u reactie is er geen shop in Nederland waar ik die kan bestelen
Ik wil betalen via telebankieren vandaar
 
In heb hem in NL nergens kunnen vinden, de shops die hem nog in de lijst hebben kunnen deze brander niet meer leveren i.v.m. de leeftijd, het is een verouderd model en inmiddels lang en breed uit productie.
 
Beste Scrapheap ,dat probleem heb ik ondervonden ik wacht nog even af
En ga kijken of ik de laser zelf ga vervangen ieder geval bedank voor u reactie
 
Tja, ik hoop dat je dat tot een goed einde brengt en wens je er alle succes mee.:thumb:
Wellicht is er nog iemand anders die een vervangende voor je weet op te sporen..:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Vraag mij af waarom de eject niet zou werken met een andere brander, layout zijn van al die dingen gelijk, knop kan rond zijn maar voor de rest.....
 
Haha....zou wat zijn als je alleen exact hetzelfde type kan inbouwen :p
 
Lange Pier daar slaat u de spijker mis hier gaat geen standaard brander in kan wel dan mis je de een witte connector voor de ejectknop dan moet je de brander openen via je pc

Terrarabo Haha....zou wat zijn als je alleen exact hetzelfde type kan inbouwen ja dat is wel het geval

als standaard brander inbouw dan mis je de een witte connector voor de ejectknop dan moet je de brander openen via je pc
 
Ter aanvulling donker kabeltje met witte stekertje sluit je aan op de witte connector van dvd brander ik zie de humor er ook wel van in dan kun je de ejectknop gebruiken

:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Ben er nog steeds mee bezig maar de oplossing is inzicht in Nederland niet meer te vinden
Van USA naar UK daar heb ik er een gekocht nu maar hopen dat de verkoper het goede model nr heeft opgeven dus de status kan op opgelost
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan