Rood Https slot

Status
Niet open voor verdere reacties.

ismenos

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2010
Berichten
10
Beste allen,

Mijn moeder heeft op haar computer bij veel websites een rood slotje met kruis bij de https link.
Helaas betreft dit ook de website van de bank, Hotmail en Facebook. Als ik op het slotje druk, staat er dat de website beveiligd is met een verouderde Cipher Suite. Ik heb al proberen te zoeken wat ik hier aan kan doen, maar helaas kan ik nergens een oplossing vinden.


Computer informatie:

Windows 8
Google Chrome
Alle windows updates geïnstalleerd
BitDefender als antivirusprogramma:

Gisteren heb ik Google Chrome al opnieuw geïnstalleerd, omdat ik gelezen had dat de encryptie dan misschien ge-update werd.
Helaas heeft dit niet geholpen.
Verder heb ik nog geprobeerd om de websites te openen, wanneer ik het antivirusprogramma (Bitdefender) uitgeschakeld had, echter gaf dit ook geen oplossing.



Ik heb op mijn computer, ook met Google Chrome, en op hetzelfde WIFI-netwerk, deze problemen niet. IK krijg op bijna alle websites een groen slotje.

Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen,

Met vriendelijke groet,

Micha
 
Staan je tijd en datum goed ingesteld op de PC?
Anders heb je ook issues met beveiligde websites.
 
En als je het doet met Internet Explorer? Die gebruikt nl andere instellingen (chrome haalt overigens niet alle userinstellingen weg als je hem deinstalleert)
Als Internet Explorer de fout ook aangeeft dan lijkt het meer op een mogelijke spyware issue in de PC.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan