Mooie oude lintzaag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erik98

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 sep 2014
Berichten
1.664
Bij Meubelmakerij de Stoof trof ik deze mooie oude lintzaag. Prachtig, die oude machines. Hij is loodzwaar, vertelden me de dames van de Stoof.

Lintzaag-de-Stoof-IMG_6901-f-s.jpg


JPG recht uit de camera, gecropt, geschaald naar 2048 breedte en licht verscherpt.

EXIF:

File date : 2015:11:28 14:29:12
Camera make : Canon
Camera model : Canon EOS 6D
Date/Time : 2015:11:28 14:29:10
Resolution : 5472 x 3648
Flash used : No
Focal length : 35.0mm (35mm equivalent: 35mm)
CCD width : 36.47mm
Exposure time: 0.0025 s (1/400)
Aperture : f/6.3
ISO equiv. : 6400
Whitebalance : Auto
Metering Mode: spot
Exposure : aperture priority (semi-auto)
JPEG Quality : 97
 
Laatst bewerkt:
Prachtig echt :thumb: :)) van plan kopen ? ) ..

Ben extreem dol op zoiets, en kan je vertellen dat ik bijna wekelijks naar openlucht museum wegens zoiets ben ..
 
En wat heeft dit te maken met Helpmij? Moeten we helpen tillen...? :d
 
Prachtig echt :thumb: :)) van plan kopen ? ) ..

Ben extreem dol op zoiets, en kan je vertellen dat ik bijna wekelijks naar openlucht museum wegens zoiets ben ..

Nee nee, die ga ik niet kopen :D . Om te beginnen moet ik dan eerst verhuizen en verder is zo'n ding niet te verplaatsen. Ook niet als snijworst helemaal vanuit het noorden naar de Randstad komt om te helpen (hartelijk dank voor het aanbod toch).

Hij stond daar zo mooi in de diffuse lichtinval uit een grote glaspui op het Noordoosten. Die móest gewoon op de plaat. Ik hou trouwens ook van dat soort spul!
 
Lintzaag ligt eraf.....

Maare, de motor is niet te kieken?

Inderdaad. Dat vond ik nou niet echt fraai. Maar het was een afdankertje die ze ergens hadden opgedaan. Geen eigen machine. Dan zal er wel wat goed mis zijn geweest. Misschien juist de zaag zelf.

Later dacht ik ook aan de motor. Uit 1900? Maar inmiddels zaten de dames in de auto al voorzichtig wat te toeteren :D . Ik was nou ook weer niet van plan naar huis te moeten lopen ...
 
Nee nee, die ga ik niet kopen :D . Om te beginnen moet ik dan eerst verhuizen en verder is zo'n ding niet te verplaatsen. Ook niet als snijworst helemaal vanuit het noorden naar de Randstad komt om te helpen (hartelijk dank voor het aanbod toch).!
Hmm, het was niet echt een aanbod maar meer een vraag. Desalniettemin een fraaie kiek...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan