favorieten verdwijnen na afspelen van video in full screen

Status
Niet open voor verdere reacties.

spuitje

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2012
Berichten
42
Als ik in IE11 (windows 10) een video afspeel in fullscreen en daarna met <pijltje terug>- of <esc> terug ga naar normal formaat, dan zijn sedert kort geleden de favorieten die ik altijd links in beeld heb staan verdwenen en moet ik die opnieuw rechtsboven in IE11 (sterretje) aanklikken en naar links verplaatsen.

Het in- of uitschakelen van de invoegtoepassing 'flash object' verandert er niets aan.

Wie weet raad hoe die favorieten kunnen worden vastgezet?
 
Hoi spuitje

Waarschijnlijk heb jij bij W10 ( in Explorer ) op twee manieren favorieten ingeschakeld ? :( als sterretje en ook als extra-werkbalk-favorieten ?
In dit geval dus schakel je weergave van werkbalk favorieten gewoon uit ... toch ?

Favorieten.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nee, alleen via <sterretje> en dan de kolom naar links verplaatsen. Niet als werkBALK dus, die vind ik onhandig, want er zijn (gegroepeerd in mappen) een paar honderd favorieten.
Maar telkens als ik IE opnieuw opstart, verschijnen die favorieten links op het scherm wél, maar verdwijnen alleen als ik een video in full screen afspeel en daarna weer terug ga naar vorige beeld.
 
:) Heh ik heb ook 562 favorieten link's ..

Spuitje kijk even is het bij jou deze tekentje als je op sterretje klikt zichtbaar ?? en wat gebeurt als je er op klikt ? ...:D

mrs39j.jpg
 
na tuurlijk.... dat staat ook in mijn vraag. Door daarop te klikken worden de favorieten op de linkerkant van het beeld vastgepind. Bij de opstart van IE11 staan de favorieten daar ook.
Het problem is echter dat ze verdwijnen na het afspelen van een video van een website in full screen. Bij het teruggaan naar de normale weergave van zo'n video zijn de favorieten verdwenen en moet ik ze weer opnieuw oproepen en vastpinnen, óf IE11 opnieuw opstarten
Speel jij eens een video'tje af, kies in zo'n video voor full screen en ga dan weer terug met <esc> of <vorige pag>. Blijven jouw favorieten dan links staan?
 
Laatst bewerkt:
Yep en uch bijna dagelijks spel ik in full-screen aantal videootjes film of eigen creaties of online ergens op een site of ook bij YouTube enzv. maar nooit waren ze mijn favorieten op andere kant verplaatst,
nu is me pas mysterie hoezo bij jou dat gebeurt, nog nooit zoiets gehort ...:shocked:

Dus pijltje bij jou wijst wel en ook naar links ?? :( het enige i.v.m. Windows10 en deze probleem dat ik vond is kijk -->> DAT ! maar volgens mij dat is dezelfde net zoals wij nu hadden besproken ..:(
 
Laatst bewerkt:
tja.... bij mij gebeurt dat wel en het is ******* lastig als je steeds je favorieten opnieuw moet ophalen en naar links verplaatsen.
Daarom vraag ik hulp aan anderen. Heb jij ook win10 en IE11? (mét links vastgepinde favorieten?
 
:eek: Nee neiii W10 wil ik gewoon later als eigen pro. licentie, die voor geen goud als upgrade wil ik ...

Ik ben nog steeds bij W7ul64 bit ... en Expl.11, langs gebruik ik slechts Firefox ook .. heh kijk even plaatje onder wat ik net bedacht :(

Multimedia.jpg <<-- is het bij jou zo ook wel aangegeven ? heb jij wel ook laatste en Shockwave en Flash Player plus Adobe Air geïnstalleerd ??:(
 
Laatst bewerkt:
ja, shockwave flash player (als invoegtoepassing) staat aan.
Ik heb er onder Win7 nooit last van gehad. Zal wel aan Win 10 liggen dus.
Overweeg nu terug te gaan naar Win7, vond ik veel lekkerder lopen.
Probleem is dat ik dan alle programmatuur weer opnieuw moet installeren. Pfff. duurt minstens een dag incl. het instellen er van.
Ben gek gemaakt door iemand die beweerde dat alles onder Win10 veel sneller zou lopen; nou.. daar heb ik weinig van gemerkt; eerder langzamer. én dat het een kwestie van tijd is dat je tóch over moet naar 10, dus.... dan er nu maar gelijk voor gekozen.
Wou dat ik iemand kon vinden om Win7 terug te zetten en alles weer opnieuw voor me te installeren.
Heb jij een suggestie? (behalve student aan huis) voor hulp?
 
:confused: ALS jij wil naar W7 terug vergeet maar niet eerst goede Back-up maken, ik heb hier bij mij drie interne HD een gebruik ik voor opslag en voor alles en nog wat,

met een goede bac-up ik doe ook meestal drie dagen bijna 4 om W7 met alle benodigde installatie softwares programma's enz. te installeren .. :D
En... nee dankjewel ik ben sinds-kort bijna handicap en ik kan niet meer ver ergens naartoe om ergens iemand met PC wat te helpen ..:(

Zelf ben geen fan van W10 ( weet ik nog niet of ik ooit zal worden :( ) maar kijk rond op Internet kan je genoeg redenen vinden om geen W10 nog steeds te installeren ...

:D moet je opletten hoe sceptici en W10 fans, zullen nu over zoiets commentaren hier plaatsen ...
 
Laatst bewerkt:
jammer dat ik er niet uit kom.
Laat ik maar hopen op reacties van anderen die dat problem herkennen. Er is hierover nog niks te vinden op google
 
:confused: Jah dat klopt slechts tips over deze pijltje hoe je favorietencentrum VAST kan bij W10 maken ( link boven ! ) maar net zoals omgeschreven is werkt dat ook niet :(
 
is er dan helemaal niemand die daar ook last van heeft?
Dus iemand met windows 10; daarbinnen IE11 gebruikt met 'favorieten' aan de linkerzijde van het scherm.
Wie?
Reacties graag !!!!
 
Willen zij, die ook Windows 10 hebben én Internet Explorer 11 gebruiken met aan de linkerzijde de favorieten vastgepind, zich hier even melden? :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan