2 laptops samenvoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fabian1657

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2013
hallo iedereen,

ik had dus een vraag. ik heb 2 laptops, en ik zou ze graag willen samenvoegen tot één computer. ik zou graag willen weten of dat kan. de reden dat ik dit wil doen is omdat het allebei erg slome laptops zijn en één ervan is er een paar dagen geleden mee opgehouden. hij gaat wel aan maar geeft geen beeld. ik zou graag willen weten of ik dus de hardware uit allebei de laptops kan halen en ze samenvoegen om een betere computer te krijgen. ik ben er van op de hoogte dat sommige dingen niet gaan omdat het gewoon niet nodig is of omdat het systeem het niet herkent, dit laatste was volgens mij, corrigeer me als ik het fout heb, de processor. volgens mij moet die precies dezelfde zijn toch..? mocht dit echt niet kunnen, zou iemand mij dan een goeie aanrader kunnen geven voor een gaming-pc? ik wil graag de wat zwaardere games kunnen spelen.

nou, dit was het, ik hoop dat ik wat wijzer wordt en dat jullie mij kunnen helpen!

MVG Fabian.

PS sorry als dit het verkeerde topic is, ik wist niet zeker waar ik het onder moest plaatsen.

Hoi,

Je geeft van geen van beide merk of type of aanwezige hardware, en een budget voor eventueel een nieuwe game pc zou ook wel wenselijk zijn.

Ps heb ook even je vraag naar laptop verplaatst komt daar even beter tot zijn recht als bij overklocken

Laatst bewerkt:
Haha sorry ik ben het vergeten, ik heb een ACER Aspire 7250 series en een COMPAQ Presario cq60, mijn budget voor een pc zou rond de 700 euro liggen, en ik ben vergeten te vermelden dat ik een externe harde schijf erbij zou willen.

Zijn 2 totaal verschillende laptops wat hardware betreft dus daar kun je niks mee...
Wat een pc betreft, kijk eens hier, dan heb je een idee wat je voor een bepaald budget ongeveer kunt verwachten.
Uiteraard kun je zelf aanpassen binnen je budget, ligt eraan wat je zelf het belangrijkste vindt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan