Kan niets met de website van bol.com

Status
Niet open voor verdere reacties.

LWM

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2008
Berichten
948
Als ik de website van bol.com open krijg ik gewoon de homepage te zien. Maar zodra ik daarin ga scrollen (hetzij met de trackpoint van mijn Lenovo, slepend met de zijbalk rechts of met de pijltjes) dan verspringt het beeld naar blanco witte pagina's met hier en daar een lijntje en stukjes van plaatjes. Ik heb dit met geen enkele andere website.
Ik gebruik Linux Mint, laatste versie en updates, met Firefox, ook laatste versie. Maar ook via Startpage en met Google gaat het niet. Zodra ik ga scrollen is het beeld weg
 
Welke versie heb je van Linux Mint, 17.2 of de net uitgekomen laatste versie 17.3?
Installeer eens een andere browser en kijk of je het dan ook hebt. Chome of zo.
Als je het daar niet in hebt, dan zou ik de verborgen home map van FF verwijderen. Die vind je dus in je home, zet verborgen bestanden bekijken aan en navigeer naar de .mozilla mop.
Die verwijder je in het geheel. Start daarna FF weer op zodat je blanco begint.

Heb je het niet dan meer, dan zou ik (mocht je dat hebben gehad) 1 voor 1 de plugins die je had, weer installeren.
Het zou best aan Flash kunnen liggen in FF, maar probeer eerst dit maar eens.

aanvulling: Ik gebruik Linux Mint 17.2 en alles werkt hier naar behoren. Ik maak gebruik van FF.
 
Laatst bewerkt:
Ik had Mint 17.2, nu ge-update naar 17.3 en het maakt niets uit. Ook als ik de site via Google search benader blijft het probleem. Gekke vraag misschien, maar waar vind ik 'home' in het menu?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan