Agenda/Producten systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronnievos1

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2013
Berichten
42
Ik zoek een systeem/script waar ik alle producten in kan zetten.En dan een nieuwe aanvraag in kan dienen waarbij ik de datum in kan vullen/naam etc. En dan de producten kan aanklikken die ze willen huren en dan opslaan. En dan je dan een soort agenda idee hebt waar het word getoond.

Heb al rond gekeken maar nog niet iets gevonden misschien iemand ideeën hoeft geen php mag ook software zijn.


Groeten Ronnie
 
Het klinkt als maatwerk, en dan met name de agenda die je erbij wilt hebben.
 
oke ja dan zal ik zelf aan het scripten moeten met evt een bestaand iets en dan uitbreiden ga is even googlen of ik wat kan vinden:)
 
Je kunt een eenvoudige webshop "oneigenlijk" gebruiken. In een webshop heb je producten, klanten en bestellingen (gehuurde artikelen). Andere features heb je niet nodig. In het beheerpaneel staan de bestellingen op datum netjes in een overzicht. Het overzicht is dan de "agenda" geworden. Deze agenda kun je dan helaas niet gebruiken voor andere agenda taken.

Een nadeel kan zijn dat je voor iedere huurder een account moet aanmaken. Een oplossing hiervoor kan zijn dat je alle invulvelden op "niet verplicht" zet behalve bij de naam.

Suc6 met een oplossing.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan