App "Microsoft Word" niet compatibel met tablet v.4.2.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

han2

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2004
Berichten
304
Graag wil ik de app "Microsoft Word" uit de Play Store installeren op mijn tablet.
Echter krijg ik de melding dat mijn apparaat niet compatibel is met deze versie.
Ik heb al op internet gekeken waar dit aan zou liggen. Het enige wat ik kan bedenken is dat
het aan de Android-versie van mijn tablet zou moeten liggen. Echter als ik bij de voorwaarden
van de betreffende app kijk staat hier alleen dat de app geschikt is voor apparaten met een
scherm van 10,1 inch of kleiner. Volgens mij is mijn scherm 10,1 inch....
Iemand die een oplossing weet ?
Ik heb een ASUS Transformer TF300T met Android versie 4.2.1.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,
Ligt aan uw android versie, minimum is 4.4
greetz
 
Bedankt voor je reactie. Bij die app stond niet vermeld dat je minimaal versie 4.4 moet hebben :confused:.
Ik heb al geprobeerd een upgrade te doen maar hij geeft aan dat de laatste versie geïnstalleerd is / bijgewerkt is.
Het is zeker niet mogelijk die versie 4.4 op een of andere manier op mijn tablet te zetten ? ( sorry als dat heel
dom klinkt ; ik ben niet zo'n kenner :eek:
 
Hoi,
een vriend van mij had een tweetal weken terug hetzelfde probleem daarom wist ik van de 4.4 versie. maar die vriend en mijn vrouw hebben dezelfde tablet, alleen is de tablet van mijn vrouw ongeveer een half jaar jonger en die heeft 4.4 en de app werkt perfect, de tablet van mijn vriend had uw versie en had (heeft) hetzelfde probleem. Tot nu toe zijn we er nog niet ingeslaagd het op te lossen, maar mischien is er hier op het forum een android kenner die weet hoe je moet upgraden naar 4.4
Ik wens u succes, sorry dat ik u niet verder kan helpen
greeetz
 
Dit zal het hem niet worden, als ik internet bekijk is er via de fabrikant geen update mogelijk naar android 4.4. Je kan wel upgraden maar dan moet je android kitkat 4.4 via een andere weg op je toestel flashen. Laat dat nu net de drempel zijn omdat er ook risico's aan verbonden zijn( denk maar aan apparaat die totaal niet meer werkt) Indien je dit nog nooit heb gedaan raad ik je het ten zeerste af om dit te doen en zal je dus met je asus zoals hij nu is verder moeten en zonder word of overstappen op een nieuwe tablet.

U moet die keuze maken dus, jou tablet is ook al in 2012 uitgekomen en de ondersteuning bij android en zeker bij toestellen die niet in het high end segment zitten is dat een probleem.
 
Misschien is er hier op het forum een Android kenner die weet hoe je moet upgraden naar 4.4

Dat weten we. Telefoons en tablets zijn uitgerust met een geheugen dat alleen de Android versie van de fabrikant toelaat. Daardoor zijn er altijd Apps die niet te verwijderen zijn en sommige Apps die speciaal voor het apparaat geschreven werden.

Een weg daaromheen is alleen het Rooten van zo een toestel. Door Root Access kan je voor bepaalde tablets nieuw ROM flashen. Echter, zoals met al het flashen: het proces kent een aantal handelingen en kan heel goed fout gaan. Er is, vooral gedurende het proces, geen enkele garantie voor veiligheid van gegevens. Werkt het apparaat niet meer na zo een onderneming, dan spreken we van een Brick. De tablet zal dan terug moeten naar de leverancier voor een dure reparatie.

Het beste is om te wachten op een soortgelijke applicatie die wél werkt. Houdt in het configuratiemenu ondertussen in de gaten of er een update voor het tablet aangeboden wordt.
 
Fijn dat mijn vraag over het upgraden niet zo dom was en jammer dat het niet op een gemakkelijke manier opgelost kan worden.
Ik heb te weinig ervaring om te Rooten en te flashen en wat er al niet meer nodig is om een andere versie er op te krijgen, dus ik leg me er maar bij
neer en wacht evt. op een wel-compatibel app.
Jullie allemaal erg bedankt voor de uitleg / antwoorden !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan