bellen op je computer met je telefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

MegaByter

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Berichten
1.497
Ik vraag mij af of er een mogelijkheid is om telefoongesprekken door te drukken naar je computer.
Nu weet ik dat daar wel mogelijkheden voor zijn maar hier zitten kosten aan verbonden.
zoals met skype zal je dan een telefoon nummer moeten inhuren en dan zal je je eigen nummer eraan vast kunnen koppelen en dan wordt hij vanzelf doorgeschakeld naar me skype.
maar ik vetrouw skype niet hierin. Ben eerder gehackt en ze hebben weten credits van mijn rekening af te schrijven.. dus ik ga mijn paypal daar niet meer aan vast koppelen!

zo kan je bijvoorbeeld wel gratis je sms berichten lezen en beantwoorden via je computer.
bestaat er niet een app waarmee je phone calls kan door drukken naar je computer.
zodat ik niet mijn telefoon telkens aan me oor zit. Als ik ergens een hekel aan heb is het wel telefoon gesprekken voeren met mijn telefoon!
Zo kan ik ook gewoon door gaan met me werk als me moeder weer eens zon onzinnig telefoon gesprek aan gaat... ZO IRRITANT! lol
 
Laatst bewerkt:
Je kan bluestacks downloaden is een android emulator en daar viber opzetten maar je vrienden hebbben ook viber nodig om mee gratis te bellen
 
Je kunt een voip telefoonnummer nemen.

Als je dan achter een pbx gaat zitten (telefooncentrale) dan kun je een extensie krijgen voor je telefoon en voor je computer.

Dus als dat nummer gebeld word gaat hij over op je computer en je mobiel. Zodoende kun je dus ook doorschakelen naar je computer.

Hier zitten wel kosten aan verbonden.
 
Ja inderdaad zoals ik al eerder aangaf. Maar dit moet toch ook gewoon gratis kunnen lijkt mij
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan