Film wordt niet gevonden

Status
Niet open voor verdere reacties.

noliko

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2012
Berichten
194
Ik heb van mijn laptop een film gekopieerd naar een USB- stick om deze daarna te laten op mijn BluRay brander die geïnstalleerd is op mijn PC . Ik gebruik daarvoor IMgBurn . Als ik IMgBurn open en ik ga naar mijn USB- stick staat de film er niet op terwijl wanneer ik de USB- stick controleer in de Verkenner staat deze er wel degelijk op .
Wat is hier het probleem ?
 
Dan is het een formaat wat imgburn niet ondersteunt. Zo simpel kan het leven zijn ;)



ImgBurn supports a wide range of image file formats - including BIN, CCD, CDI, CUE, DI, DVD, GI, IMG, ISO, MDS, NRG and PDI.

It can burn Audio CD's from any file type supported via DirectShow / ACM - including AAC, APE, FLAC, M4A, MP3, MP4, MPC, OGG, PCM, WAV, WMA and WV.

You can use it to build DVD Video discs (from a VIDEO_TS folder), HD DVD Video discs (from a HVDVD_TS folder) and Blu-ray Video discs (from a BDAV / BDMV folder) with ease.
 
Laatst bewerkt:
Weet je zeker dat je het eigenlijke film bestand hebt gekopieerd en niet alleen een snelkoppeling op die stick hebt gezet? Wat is de extensie van dat film bestand?
 
Het is een avi- bestand en ik kan de film afspelen op mijn PC. Het is zeker geen snelkoppeling . Ten andere als ik het brandprogramma Nero gebruikt herkent deze de film ook niet .
 
Opgelost . De BluRay is gebrand . In IMgBurn had ik op het verkeerde icoontje geklikt nl. Browse for a folder . Het moest het icoontje Browse for a file zijn en toen vond ik inderdaad mijn film op de USB- stick terug .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan