geen contact met PC via usb

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bazar

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2003
Berichten
689
Ik gebruik Windows 7.
Ik heb, ongeveer 10 maanden geleden, een mob telefoon Motorola gekocht. Vlak na de aankoop bleek dat opladen niet ging via de computer. Volgens de verkoper ligt dat aan het Amerikaanse systeem en dient deze te worden opgeladen via het stopcontact. Een dergelijke stekker aangeschaft. Gaat goed.
Nu heb ik meerdere foto's op het toestel staan en wil deze via de usb kabel overzetten. De PC herkent eigenhandig het apparaat niet. Via mijn computer de pc laten zoeken naar mijn telefoon. Dat levert geen resultaat op. Wellicht kunt u mij informeren.
 
Bedankt voor het advies. Het is stevig in computertaal. Ga het proberen.
 
Inderdaad. Het ging gemakkelijker dan gedacht. Alles naar de PC en ook het opladen is geen probleem. Dank je wel.
 
Ok dan :thumb:
 
Kom toch even terug. Bij het vandaag aansluiten kent de PC het mobieltje niet. Ik ben via apparatenbeheer gegaan naar XT 1068. Daar staat een grote gele uitroepteken bij. Wederom de aangegeven site bezocht en opnieuw geinstalleerd. Ook dan geen contact. Wederom naar apparatenbeheer en probleemoplossen aangevinkt. Vervolgens verbinding. Deze weer afgesloten door usb er uit te halen en vervolgens testen. Wederom via apparatenbeheer probleemoplossen gevinkt en dus verbinding. Dat kan niet de bedoeling zijn lijkt me. Hebt u een oplossing voor mij?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan