Iemand ervaring met 123kopieermachine.nl?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pimtermunten

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 dec 2015
Berichten
2
Beste forum-leden,

Wij zijn op zoek naar een scherpe offerte voor een kopieermachine. Nu hebbenn we wel een vaste partner hiervoor maar we willen na een aantal jaren toch eens kijken of we voordeliger uit kunnen komen.

Wij zoeken een printer van canon een multifunctional dus.
Nu zagen we her en der wel wat sites, maar 1 viel ons op: 123kopieermachine.nl. Ziet er allemaal keurig uit, maar voordat we hier een aanvraag doen is onze vraag::
Kennen jullie dit bedrijf, heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt.
Pim termunten
 
Ze verwijzen naar:
https://www.kiyoh.nl/123kopieermachine_nl/?k=in
Hmmm.... wel erg veel recencies in zo'n korte tijd.... zelf ingevuld?

Geen KvK nummer, niet aangesloten bij een branche organisatie of een erkend winkelkeurmerk......
Wel adres op geven op een fancy Van Nelle terrein...

Ben huiverig.... ik zou zoeken naar een bedrijf met een betere trackrecord...
Tenzij je iemand met persoonlijke ervaringen over een langere termijn tegenkomt.... maar die kans... erg klein....
 
He Andre,

Dank voor het meedenken. Ik had toch even een aanvraag gedaan (kan immers geen kwaad/ geen risico) en inmiddels stuk duidelijker geworden allemaal.
Ben erg goed geholpen en er zit een solide bedrijf achter. Heb ook een paar referenties gekregen van bedrijven bij mij in de buurt.

Groet en bedankt,
Pim
 
Ok, als het echt rond en de nazorg ook goed is schrijf dan eens een review op een andere site dan die ene.... (oa hier...)
Ook met het prijsverschil wat je elders kwijt geweest zou zijn, maar dan wel met de randvoorwaarden erbij... een prijs alleen zegt niet alles...
Succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan