Kan "Vehicle" niet vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

thel3om324

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2011
Berichten
132
Heey allemaal !

Ik wil de 4 errors waar vehicle bij staat wil ik graag fixen/gefixt hebben, Ik heb van alles geprobeerd, ook in de database maar op de 1 of andere rare manier wilt die het niet doen.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan fixen?
De andere errors maken mij niet zo veel uit, dat ga ik binnenkort wel bij mijn opleiding vragen, maar die man is nu langdurig ziek
Screen:
N4bJsJB.png


Groetjes,
Thel3om324
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat mensen meer informatie nodig hebben. Om welk spel gaat het? Ik neem aan dat het een spel is aangezien er GameServer staat.
 
Ik denk dat mensen meer informatie nodig hebben. Om welk spel gaat het? Ik neem aan dat het een spel is aangezien er GameServer staat.

Klopt, Ik ben bezig met een spel aan het namaken, Op mijn opleiding zou ik het zo "beter begrijpen", maar vind dit nu echt vervelend en moeilijk worden, Ik weet verder ook niet of ik het hier wel mag posten. Het spel kennen de meeste wel namelijk:"WarRock" Alleen ik loop nu vast waardoor ik best gek word omdat ik niet verder kan, Het is puur voor eigen gebruik zoals ik eerder gemeld heb en zal het alleen voor de ervaring willen gebruiken. Je mag eventueel een kijkje nemen met join.me of Teamviewer als je me dan verder kan helpen.

Alvast bedankt.

Groetjes,
Thel3om324
 
Warrock, geweldig spel. Dacht het al te herkennen, heb zelf ook servers ervoor gemaakt. Ik pakte altijd de servers van anderen en veranderde de clients enzo! Als ik zou mogen kijken lijkt het me leuk, en je hebt ook al een tester ;)
 
Warrock, geweldig spel. Dacht het al te herkennen, heb zelf ook servers ervoor gemaakt. Ik pakte altijd de servers van anderen en veranderde de clients enzo! Als ik zou mogen kijken lijkt het me leuk, en je hebt ook al een tester ;)

Skype: DJnitrohackz, Als anderen weten hoe ik dit moet fixen zal het fijn zijn :p
Teamviewer verstuur ik daar wel wegens veiligheid
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan