Agenda (vooruit geplande afspraken) niet meer zichtbaar...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ropie58

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2006
Berichten
112
Beste mensen,

Ik heb weer een uitdaging - het zal ongetwijfeld een "vinkje" zijn, hier of daar, maar ik kom er niet meer uit.

In Outlook (2016) heb ik onlangs, in een onbezonnen moment, het e-mail leesvenster (mijn instelling: leesvenster Rechts) verbreed; ik meen dat gedaan te hebben door het venster een keer naar rechts te trekken, maar ik krijg dat NIET meer teruggezet. Ik zou dat graag weer hersteld willen zien want hierdoor is óók de "agenda"-kolom met de toekomstige afspraken in het Outlook E-mail tabblad niet meer zichtbaar. En om het feest helemáál compleet te maken, krijg ik in het Outlook Agenda-tabblad zélf (rechts naast de agendaweergave) de melding: "U hebt niets gepland de komende 7 dagen." Terwijl mijn agenda juist vol staat en deze afspraken ook gewoon zichtbaar zijn in de agendavelden binnen de dag-/week-/maandweergave etc. Een week geleden was alles nog goed... Dus waarom zijn de toekomstige afspraken dan nu óók niet meer zichtbaar?? :confused:

Ongetwijfeld dat alle voornoemde problemen aan elkaar gerelateerd zullen zijn, maar als jullie mij weer zouden kunnen helpen, dan heel graag. Ik denk trouwens niet dat ik de hulp van Office 2016-gebruikers alléén kan inroepen, omdat deze opties natuurlijk óók in voorgaande Office-versies voorhanden zijn. Dus óók ervaren Office-2010/2013 gebruikers zijn meer dan welkom om over mijn probleem na te denken...;)

Ik hoor graag van jullie.

B.v.d.

Groeten,

Rob :eek:
 
Laatst bewerkt:
Dank je wel Manamana,

Met betrekking tot de eerste link heb je je mij in ieder geval al weer een stukje op weg geholpen; waarvoor onwijs bedankt! :thumb: De agenda is weer zichtbaar aan de rechterkant. Alleen, ik blijf nog steeds de melding houden dat ik geen toekomstige afspraken heb gepland. Deze zijn dus ook niet meer zichtbaar aan de rechterkant. En DAT begrijp ik dus niet, omdat ik écht erg veel toekomstige afspraken heb staan. En zoals gezegd, in de dag-/week-/maandplanner zijn ze dus gewoon zichtbaar. :confused:

De tweede link lijkt mij niet echt verder te kunnen helpen; mogelijk omdat er hier wordt gesproken over "Outlook.com" i.p.v. Outlook binnen Office 2016? :eek:

Dus mocht jij (of iemand anders) nog ideeën hebben, met betrekking tot mijn "onzichtbare" afspraken, dan graag...

Ik hoor graag van je.

Groeten,

Rob.:d
 
Hallo Rob dank je wel voor het compliment 1. Maar je zit nog met het 2e probleem. Ik heb geen outlook 2016, maar wellicht help dit je probleem op te lossen.

Klikje :D
 
Dank je wel Manamana,

Jouw reactie was weliswaar niet HET antwoord, maar het zette mij wél op het goede spoor. Ik ben eruit.

Door jouw linkje, bedacht ik mij nog maar eens goed naar mijn instellingen te kijken, en zo kwam ik ook terecht bij mijn accountinstellengen (w.o. de locatie-instelling van mijn gegevensbestanden). Omdat ik twee e-mailadressen heb, w.o. één Gmail-account, bleek het locatiebestand van mijn Gmail-account door mij te zijn ingesteld als standaard gegevensbestand. Het gegevensbestand van mijn STANDAARD e-mailaccount was hierdoor niet meer als standaard ingesteld. Even aanpassen, en klaar... :D

Alles werkt weer; dank voor het willen meedenken! :thumb:

Groeten, en wellicht tot een volgende keer.

Rob ;)
 
Hoi Rob. Top dat alles weer werkt zoals je het wilt hebben. Daar gaat het om, gemak dient de mens. :D En ik deed het graag. :thumb:

Wellicht tot ziens op die toch mooie forum.:) ;)
 
Voor mij ook gewerkt.

Sinds vanmorgen aangesloten bij dit Forum. Geruime tijd bezig geweest met het plaatsen van korte weergave agenda in Outlook.

Het antwoord direct gevonden.

Ontzettend bedankt !!:thumb: Manana en Rob
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan