one note printer steeds standaard printer

Status
Niet open voor verdere reacties.

spike67

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2004
Berichten
61
Hallo een kennis van mij heeft een hp allinone printer aangesloten met usb.
Als je deze printer instelt als standaard printer dan veranderd die steeds weer naar OneNote printer.
je moet dus na iedere print opdracht de keuze wijzigen.
ik heb office 2013 al een keer verwijderd en de printersoftware ook.

graag hulp , alvast bedankt
 
Even voor de duidlijkheid, test het volgende:
a. Start de computer opnieuw op
b. Kijk na in control printers wat de standaard printer is. Indien de verkeerde, pas het aan naar de HP.
c. Open Kladblok, type wat in en druk af. Kijk op welke printer het wordt afgedrukt. Sluit Kladblok zonder op te slaan.
d. Kijk weer in control printers na wat de standaard printer is. Indien de verkeerde, pas het aan naar de HP.
e. Doe dezelfde stappen, maar nu met het openen van Word en het maken van een nieuw document waar je wat in typt en die afdrukt.

We horen wel hoe dit uitgewerkt heeft en of inderdaad de standaard printer in Windows tussendoor werd teruggezet op OneNote printer.
Bedenk dat bij het openen van bestaande documenten (Word, Excel etc.) waar al een printer in was geselecteerd bij het eerder opslaan ervan dat die printer weer staat ingesteld voor dat ene document. Vandaar dat ik in Kladblok en Word nieuwe documenten laat maken, die (dus) de dan geldende standaardprinter moeten hebben als printer.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan