Firefox gesinckt (of hoe het maar spelt), kan ongedaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

GW2

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2012
Berichten
558
Firefox gesinckt (of hoe het maar spelt), kan ongedaan? Ugh. Firefox opnieuw geïnstalleerd leek dat ik verplicht sincken moest met één of ander iets, maar gedaan dus. Achteraf denk ik dat niet was verplicht, kan nog ongedaan worden gemaakt?

Ps Antwoord hoeft niet, mag (logisch). Meer voor mezelf, herinner ik het bij event. volgend bezoek.
 
:) Het is absoluut onduidelijk over welke game hier sprake is ........:( is verwijderen dus gelukt of niet ??

Op andere kant je bent natuurlijk nergens verplicht om wat te installeren ... ALS .... je dat niet installeren wil !
Maar omdat je dit wel geïnstalleerd hebt dan die klinkt net zoals je die wel hebben wou :D

Mocht je per ongeluk wel wat geïnstalleerd hebt, en je die nu NIET verwijderen kan in dit geval gebruikers moeten ze weten wat dat is ???? ( is het game wel en welke game is dat ? ) ..
alleen maar in dit geval je kan hier van iedereen juiste tip om zoiets .... iets .... te kunnen verwijderen ..:(
 
Laatst bewerkt:
Geen game iig (heb wel één op pc, maar later op gezet). Weet niet "meer" waarvan het was. Dacht firefox zelf dat je je bij hun registreerde of zo!
 
Laatst bewerkt:
:confused: Nee Sincken is een of ander uit geschiedenis beroemde een stam/achternaam/familie naam enz..

Maar ook i.v.m. game ''GameSpy'' dat is ook probleem ( er zijn meerdere GameSpy games ! ) maar oke het kan wel ...:(

Hier voor elke browser heb je mooie tips hoe je GameSpy verwijderen evt. kan, ==> KLIK HIER

En hier heb je een echt mooie tip plus een app ( gratis is ! ) over hoe je GameSpy verwijderen kan ==>> KLIK <= Op die manier als je echt stap voor stap instructie volgt deze gamespy verwijderen lukken moet !

P.S. Mocht daar geen GameSpy te zijn, deze hier app. Should I remove it je kan sowieso en dus voor alles, om te verwijderen gebruiken !

Should I remove it.jpg <=Aanwezige PopUps op deze app. hoef je niet natuurlijk gebruiken of aanklikken ! !
 
Laatst bewerkt:
Ik vermoed dat hier Sync (van synchroniseren) bedoeld is, dus dat je Favorieten/bookmarks etc. central op Internet worden opgeslagen zodat ze op elk apparaat met Firefox (laptop, tablet, ...) te gebruiken zijn.
Zoals hier aangeduid.

Het syncen zelf kun je, per apparaat, makkelijk uitzetten (zie die link van hierboven, paragraaf "Een apparaat uit Sync verwijderen").

Wil je er helemaal vanaf: Lijkt er sterk op (gegooglet) dat het genoeg is om hier in te loggen met het ingestelde gebruikersnaam en wachtwoord en dan "Delete account" te kiezen (mogelijk moet je eerst op "Manage account" klikken, zodra aldaar ingelogd).

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan