Hoe kan ik streamadressen achterhalen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

henry70

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2013
Berichten
108
Ik wil graag weten wat het adres is van Q Music nonstop .wie kan mij helpen en hoe doe ik dat ?
mvg Henry
 
Al in de HTML-source gekeken?
 
bedoel je met de rechtermuisknop op de player en dan zoeken in de paginabron ? ik weet ook niet hoe dat adres er uit zou moeten zien.
 
Hoi hoi Henry

Dat is precies zo : http://icecast-qmusic.cdp.triple-it.nl/Qmusic_nl_live_96.mp3 <<--Kopieer maar die en plaats maar die daar in je gewenste player :D

Kijk mar dit ! ==>> KLIK HIER ! Klik daar boven op alle zenders ! :d

En .... beste Henry !
Voortaan als je een stream-adres van een of ander zender hebben wil, precies en net zoals jij zelf dat in tittel vraagt ''streamadressen'' zo kan je bijv. ook bij Google in zoekbalk intypen stream adres van/ of voor Q-music nonstop enz..etc..

Hier heb je ook aantal extra stream adressen -->> Bekijk bijlage Radio Stream Adressen !.rar

100%NL !.jpg
 
Laatst bewerkt:
Royonix ,dit had ik al gevonden ,en ook google geraadpleegd ,maar het gaat om Q music nonstop niet de algemene.Ik wil weten hoe ik het verborgen adres uit de player kan halen van heel veel statons,waarvan je het adres niet kunt vinden via google.Het zelfde geld voor de stations uit tunein.
 
:D Goedemorgen Henryyy :thumb:

Maar waarom kijk je niet boven dan? dit heb ik je ook aangegeven op plaatje boven ...
Boven ( tweede link ! ) heb je ook overzicht van alle NL bijna zenders en van elke je streamadres ook op die manier heb je ..

Bovendien als jij ergens een muziek online beluistert meestal is dit via flash player, of via mediaplayer, en als je op player gewoon met rechte muiskant klikt via eigenschappen of via player-instellingen
achter-komen welke stream adres is kan je zeker ( ik moet voorbeeld een hebben zodat ik je die kan laten zien ! ) .. heb je een link van ergens muziek dat je beluistert ??

Bij Flash-player tijdens iets af te spelen, algemene en uitgebreide instellingen heb je ook, maar als je dat weet hoe dat moet dit kan je ook op elke moment nakijken .. hier bijv. ==> KLIK !
En bij WMP of VLC of Winamp ( zeggen ze Winamp allerbeste voor alles dat is ! ) is dat makkelijker omdat je die ook in je PC direct geinstalleerd kan hebben ..


Henry hoe bedoel je dan of wat bedoel je met ''maar het gaat om Q music nonstop niet de algemene'' ??? ..
dat boven stream adres is wel van Q-music non stop -zender en alle muziek bij Q-music dat ze draaien hoor je ook via dit stream adres ..:(

Heb jij ook mijn lijst-stream-adres gedownload ? :D
 
Laatst bewerkt:
ik heb je streams gedownload bedankt daar voor.Maar het stream adres die jij mij geeft is echt niet van Q nonstop .Ik bedoel met q nonstop het thema kanaal net zoals het foute uur thema kanaal.Ik heb hier een link van stations ik weet niet hoe ik dat moet doen om achter het adres te komen :http://www.radiofm.nl/

of op de site van Q music de player met Q nonstop

gr. Henry
 
Waarom geef je me complete overzicht van zenders :D ?

als je ergens wat luistert deze directe adres heb ik of link nodig :D

P.S. Als je mijn boven link volgt zal je zien daar ook alle zenders, en tussenin is Q-music ook, als je op Q-music klikt zal je zelf ook stream-adres kunnen eruit halen
:( ik weet echt niet een andere Q-music adres of zender :( mocht jij dat wel weten dan wil ik graag zien, een link ofzo ...

Of .... Henry ben je Belgisch ??? ik zie daar namelijk ook een Belgische Q-music adres .. :thumb:

Henry op mijn gedownloade stream adressen-lijst heb je ook Q-FM en Q-Music zenders wie weet misschien bedoel je een van die twee ??
 
Laatst bewerkt:
ik gaf je het adres met vele stations ,om te kijken of jij wist hoe ik dan via de player het adres kan achterhalen zodat ik in het vervolg makkelijk het adres kan achterhalen.De zenders q music nonstop en het foute uur staan niet op de site van jouw link.Kortom wat ik precies wil weten hoe kan ik via de player het stream adres achterhalen ?Daarvoor moet je even naar de officiële website gaan van Q music.
 
:D Henry dan moet je bijv. ( zoals ik zei dat ! ) voor een gewenste zender intypen zo : Q-music live luisteren en daar op pagina waar je bent gekomen krijg je meteen aantal verschillenden players in elke player heb je gewenste stream-adres welke je ook eruit halen kan ..
 
Ik krijg dit niet voor elkaar kan dit ook met deze link :http://www.radiofm.nl/ via de player ?
Ik heb veel sites met internet stations maar vraag me echt af hoe ik via de player het stream adres kan achterhalen.
 
Oke direct vanaf die overzicht site kan dat niet echt dat is een zeer moeilijke en zenuwslopende proces ..
Vertel maar liever van welke zender je vanuit die daar overzicht streamadres hebben wil ? :( ?

Dan ga je bijv. naar Google en typ je in zoek balk zendernaam+streamadres en enter ... zoals bijv. zo : ==> Q-music streamadres

Q-Music.jpg

Ik kan je helaas nu niet leren hoe je een stream adres handmatig zelf uit iets wat je beluistert uithalen kan ... :( ..dat is veel werk en zoiets moet je echt leren enz..etc..
Beter is toch op die manier via Google zoals ik je nu verteld heb:(
 
Laatst bewerkt:
via rechtermuis knop pagina info op de player kan ik deze info krijgen :view-source:http://qmusic.nl/
maar ik betwijfel of er een stream adres bij staat.
 
via mijn link laat hij de source niet zien.op één of andere manier mislukt dat.Maar met de rechtermuisknop pagina info lukt dat wel
 
via mijn link laat hij de source niet zien.op één of andere manier mislukt dat.Maar met de rechtermuisknop pagina info lukt dat wel

:confused: Nee dat kan niet zo, op die manier als je gewoon op Q-music site bent en je luistert niets ...:(

Je moet zoals ik je boven met plaatje zei, intypten Q-Music live luisteren of Q-Music stream adres, of Wat is Q-Music strream-adres ............. enz..
 
dat wist ik al ,maar op die manier vind ik niets ,daarom ook de vraag op dit forum ,maar toch bedankt dat je me wilde helpen.
 
:confused: Dat is dus conclusie toch ...

Vanuit niets je kan niets ook krijgen ...:( als je muziek of stream-adres vanuit wat hebben wil, dan geluid je moet ook hebben ....;):thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan