Opslaan in pps.

Status
Niet open voor verdere reacties.

tuurke

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2002
Berichten
992
Ik werk al jaren met Office 2000 Premium.
Ik heb nooit problemen gekend om een PowerPoint (ppt) op te slaan en over te schakelen naar pps.
Ineens...lijkt dit niet meer te gaan.
Als ik nu een presentatie wil opslaan krijg niet meer ppt of pps te zien, maar, waar normaal de te geven naam komt vind ik "presentatie 1" en als opslaan zie ik bij het klikken op het pijltje (naast presentatie) een hele reeks: webpagina, PowerPoint 95, enz maar niet ppt, pps.
Wat doe verkeerd.

Op mijn desktop heb ik geen dergelijk probleem.
 
hoi hoi tuurke

Vermoed ik dat je nu even zoiets installeren moet en dan komt weer in orde met jouw PPS/ of PPT :thumb: ==> KLIK HIER !

Later na installatie moet je gewoon op een PPS met rechte muis-kant klikken en in submenu op openen met klikken .... zoek je die geïnstalleerde in jouw windows PowerPoint Viewer wijs er op en bevestig je met op JA of Toepassen te klikken ..
PPS openen met !.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik verkeerd begrepen wordt.
ALS ik met PowerPoint een presentatie opmaakt wordt mij gevraagd waar ik deze wil "opslaan" en vermits ik deze langs email wil doorsturen zodat ze rechtstreeks onder de extensie "pps" kan worden geopend, wijzig ik, voor het opslaan, de ppt in pps. En die mogelijkheid vind ik dus niet meer.
 
:confused: Mar dat kan ook blijken dat je PowerPoint Viewer beschadigd is, ( her-installeren kan geen kwaad ! ) ...

Of je ook rechte muis-kant submenu beschadigd is ? ...:( dit weet op dit moment niet hoe zoiets repareren moet ... :(
 
Kijk even ik denkt dat je zoiets toch evt. i.v.m. jouw probleem met contextmenu/submenu helpen kan :( KLIK HIER !
 
Laatst bewerkt:
ZIjn er updates geweest? Heb je de afgelopen tijd andere zaken geïnstalleerd? Meestal, als iets 'ineens' niet meer werkt, is er iets in de omgeving veranderd.
 
Al eens geprobeerd je Tijdelijke Internetbestanden te verwijderen via Configuratiescherm > Internetopties (voor Win 7)
ScreenShot799.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan