touchscreen werkt niet in firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.

jordie1991

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2013
Berichten
33
Hoi

Hoe kan je in firefox instellen dat net als bij microsoft edge ik mijn schermtoetsenbord zie verschijnen als ik iets wil type in de taakbalk

alvast bedankt
 
Taakbalk? Of bedoel je de adresbalk van Firefox?

Linksom of rechtsom: Kijk even hier om het on screen keyboard altijd weer te geven bij programma's die niet een App zijn (zoals Firefox).

Tijs.
 
ik bedoelde de adres balk en ik heb de optie al aanstaan zie screenshot

alleen werkt het alleen in microsoft edge wel en in firefox of chrome niet dat ik dan kan typen als ik op het scherm tikNaamloos.png
 
Je hebt zeker een laptop die zowel toetsenbord als touchscreen is?
Indien ja, probeer eens het volgende (in Firefox):
about:config
Klik op dat je voorzichtig zult zijn etc.
zoek naar: ui.osk.require_tablet_mode
en zet die op False
In dezelfde buurt:
test evt. ook met:
ui.osk.detect_physical_keyboard
op False zetten
en/of
ui.osk.enabled
op True zetten

PS: Ik ga ervan uit dat je Firefox (minstens) op versie 43.x hebt én dat je 'm bijgewerkt hebt, zover mogelijk.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
firefox staat er net op en ja het is echt een touchscreen pc anders deed hij het in de windows apps en microsoft edge ook niet
heb een lenovo flex 2 14

heb de waardes nu zo staan en nog geen resultaatNaamloos.png
 
Dan heb ik verder geen idee. Dat firefox niet 'uit zichzelf' ondersteuning heeft voor de OSK weet ik uit (bijv.) deze link, maar er is wel enige ondersteuning voor (in de nieuwere versies).

Check via hier of je wel echt zo'n touch screen hebt staan in Apparaatbeheer (niets aan veranderen, alleen kijken of die wel geactiveerd is, dus aanwezig is én niet uitgeschakeld).
Kijk ook na of Tablet Mode wel ingeschakeld is (zie hier, want zover ik kan zien kan Firefox alleen iets met apparaten waar Tablet Mode aan staat.

Verder ga ik ervan uit dat je geen aanpassingen aan Windows hebt gedaan m.b.v. (bijv.) Classic Shell etc.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
jammer dan kom ik er niet uit alles aan t touchscreen werkt behalve het toetsenbord dit verschijnt dan weer niet in firefox
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan