prullenbak tweede acount

Status
Niet open voor verdere reacties.

bourks

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2015
Berichten
8
hallo,

op mijn werk heb ik outlook 2010

hier heb ik twee acounts ( emailadressen)
een prive werk mail, en een algemeen mailadres,

het prive adres hebben we later toegevoegd,
als ik een mail uit dit prive adres delete, dan is deze helemaal zoek,

hoort er bij een tweede acount ook een extra prullenbak? zoja, hoe krijg ik die daar dan weer,

of hoort deze dan in de prullenbak te komen bij de andere mail?
 
Wat voor type mailaccount is dat prive account? IMAP, Exchange, POP3?
Indien IMAP, dan wordt het mailtje (met de standaardinstellingen) gemarkeerd voor verwijderen maar niet (meteen) weggehaald.
Zover ik weet zou bij POP3 en Exchange de mail in Verwijderde Items moeten verschijnen. En zover ik weet is Verwijderde Items voor alle mailaccounts, dus niet een aparte map Verwijderde Items per mailaccount.

Tijs.
 
Ik heb 5 accounts (imap) en per account heb ik een eigen map/folder verwijderde items. Outlook 2013.....
 
Ok, als ik de informatie van Terrarabo en mijzelf bij elkaar veeg:
a. Er moet een aparte prullenbak zijn voor het IMAP account. Kijk hier en zorg ervoor dat je de knopje Mappenlijst hebt geklikt, zodat alle mappen in beeld zijn, waarna je dus die Prullenbak van het IMAP account onder dat account in de mappenlijst moet kunnen zien.
b. Zoals gezegd worden bij verwijdering van mail in IMAP de mails gemarkeerd voor verwijdering. Hopelijk kan Terrarabo even aangeven hoe dergelijke 'verwijderde' mails dan te zien zijn (met een rode streep erdoor, in de Prullenbak, ...) en hoe lang (worden ze (standaard) verwijderd bij afsluiten Outlook etc.)?

Tijs.
 
Ok, als ik de informatie van Terrarabo en mijzelf bij elkaar veeg:
a. Er moet een aparte prullenbak zijn voor het IMAP account. Kijk hier en zorg ervoor dat je de knopje Mappenlijst hebt geklikt, zodat alle mappen in beeld zijn, waarna je dus die Prullenbak van het IMAP account onder dat account in de mappenlijst moet kunnen zien.


Tijs.

helaas, niks te zien na het aanklikken mappenlijst
 
Dan even wachten totdat (hopelijk) Terrarabo een (anoniem gemaakte) schermafdruk kan laten zien waar híj die prullenbak ziet in zijn IMAP accounts (+ wat ik hem vroeg in b. in mijn vorige posting).

Tijs.
 
Rustig hè Thijs, heb ook nog andere zaken op een dag te doen ;)

Bij verwijderen komen ze gewoon in deze mappen en worden pas verwijderd als ik dat handmatig doe.

Mail 1.jpg


Bij de Gmail accounts staat specifiek "Prullenbak" en bij de overige "verwijderde items"......
 
helaas heb ik bij het imap acount geen prullenbak of verwijderde items
 
hallo,

excuus voor de late reactie,
ik ben een paar dagen weg geweest,

dit is de screen van onze mail, ik hoop dat jullier er wat aan hebben



inbox.jpg
 
Er is zo goed als niets te zien op die schermafdruk, dus we hebben er weinig aan.
Heb je wel de trekbalk helemaal naar beneden getrokken in de mappenlijst om te zien of daar een Prullenbak (of andersgenoemde map die dezelfde functie heeft) te zien is? Op je schermafdruk zien we slechts een deel van de mappen die je (blijkbaar) onder Gmail hebt.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
ik kan onder het acount zonder prullenbak ook geen nieuwe mappen maken,

miss dat het zo iets duidelijker wordt?
 
Voor mij wordt het niet duidelijker (gebruik wel Gmail, maar niet in Outlook), hopelijk kan iemand anders (Terrarabo?) met deze extra informatie wel wat.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan