firewall

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gimli

Verenigingslid
Lid geworden
5 aug 2001
Berichten
1.192
Ik ga naar Windows Beveiliging.
Ik schakel Firewall uit.

Er gebeurd niets, firewall blijft ingeschakeld.
Ook na opnieuw opstarten.

Ijsblokjes?
 
Als die computer is aangesloten op een netwerk, is het mogelijk dat het netwerkbeleid zo is ingesteld dat u deze stappen niet kunt uitvoeren.
 
Netwerk?

Ik heb helemaal geen netwerk.
Ik heb een Lan aansluiting.
 
Of wellicht dit even bekijken, met nog meer mogelijkheden. Voor XP is dat niet zo handig. XP wordt niet meer bijgewerkt.

firewall.jpg
 
Laatst bewerkt:
Tja, dan houd ik 't maar op een melding error.
Als ik via "services.msc" de firewall uitschakel dan meldt beveiliginscentrum dat deze ingeschakeld blijft staan en vanuit configuratiescherm windowsfirewall verneem ik dan weer dat deze wel is uitgeschakeld.

De rede dat ik me dit afvroeg is, omdat ik "Alice-madness returns" niet meer kon spelen, omdat deze een zg : "DataFail Check" error geeft. Nou ligt dat niet aan de firewall, maar omdat EA Games bij een andere server is gegaan en zodoende deze de serienummer bevestiging niet meer kunnen leveren. Als tegemoetkoming mag ik de game wel downloaden en spelen, maar ik voel me een beetje beteuterd met m'n CD versie.
Wie er nou precies bestolen is weet ik niet, wel dat EA Games een veel grotere server inkomst heeft dan ik aan de serverleverancier.
 

Bijlagen

  • firewall.jpg
    firewall.jpg
    85,8 KB · Weergaven: 54
Laatst bewerkt:
Het is al goed. Er stond een wifi aangemeld. terwijl dat niet nodig is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan