Vreemde smartphones in verkenner

Status
Niet open voor verdere reacties.

snijworst

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2006
Berichten
1.876
Op mijn Win10-laptop kijk ik soms bij verkenner->netwerk.
Daar staan mijn mediaplayer, laptop en wifi-printer vermeld.
Soms staat daar ook een vreemde smartphone tussen terwijl ik toch een redelijk strakke beveiliging op mn router heb zitten.

Kijk ik in mijn Ziggo-router bij dhcp of wifi-spots dan staat daar verder niets raars tussen.

Is dit loos alarm of is er meer aan de hand?

foons.jpg
 
Een smartphone die aanwezig is bij de buren en gebruik maakt van het algemene ''Ziggo'' netwerk ?
 
Kan, maar dan zou hij te zien moeten zijn in mijn router bij ziggospots, en dat is hij niet.
Daarnaast is t niet altijd dezelfde, het zijn verschillende en zoveel buren heb ik niet...
 
Beste S....worst :D
En volgens mij toch is nie anders denk maar beetje na,
aan hoeveel vrienden en kennissen heb je WiFi wachtwoord doorgegeven ? en hebben ze ook zelf met verder eigen vrienden wachtwoord van jou gedeeld of gegeven enz..

Of is die gewoon een WiFi netwerk overzicht van rondom jou andere gebruikers ? :confused: netwerk Wifi overzicht heb je toch altijd soms zijn paar en soms niets te zien toch ?

:D Maar ooke als maar in verkenner dat is ( of in apparaten en printers overzicht ?? ), dan was jijzelf iets met ander mobieltje via data-kabel bezig bij jou met instellingen/ plaatjes/ muziek te ordenen verwijderen of bijzetten enz.. ofzo .. ?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan