beveiligde site

Status
Niet open voor verdere reacties.

wim57

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2015
Berichten
5
hallo,

ik heb hetvolgende:ik kan inloggen op een beveiligde site,als ik ingelogd ben en ik klik bv,salarisstrook aan krijg ik de mededeling geen documenten gevonden,volgens de zaak zijn deze wel verzonden.
heb er een it,er bijgehad die zei het ligt aan de verzender,het rare is het is altijd goed gegaan,nu kan ik wel inloggen maar geen documenten binnenhalen rara.wie :rolleyes:het weet mag het zeggen.
ik hoop dat iemand enig idee heeft waar het aan zou kunnen liggen mvrgr wim
 
:confused: Als ik toevoegen mag ? ( manamana ? :thumb: ) ..

Kort geleden ook die dezelfde probleem had ik , (niet bij mij dan ! maar als een hulp bij ouderen .. ) met bank zaken en met bepaalden salaris zaken in Explorer maar later alles in Firefox in orde kwam ... compatibiliteit ??

En/of misschien moet je zoiets nakijken ?? :( ( kijk plaatje ! ) ..
ScreenShot016.jpg
 
Laatst bewerkt:
Het is nogal simpel: De melding "Geen documenten gevonden" is geen melding van je pc/webbrowser maar van de website.
Dus moet je alsnog terug naar de it'ers. Mogelijk een databaseprobleem, verkeerde query etc. door de website wordt gebruikt.

Tijs.
 
bedankt jongens heb de vraag nu gestuurd aan mijn wergever,afwachten maar,
wordt er een beetje lauw van de ene zegt probleem bij website de ander zegt probleem mijn pc maar voorlopig heb ik niks.
mvrgr wom
 
hallo,
nog even aanvullende info.wat betreft documenten op beveiligde site,ik kwam erachter dat ik met een tablet wel alles kan zien cq uitprinten op mn laptop niet
zou het toch aan mn laptop moeten liggen maar wat?
mvrgr wim:confused::confused::confused::confused::confused::confused:
 
Welke webbrowser heb je op die tablet? Installeer en gebruik die ook eens op je pc voor die beveiligde website...
Zover ik weet is Firefox, Google Chrome, Opera en Safari ook voor pc beschikbaar, dus....

Tijs.
 
hallo,

eureka probleem opgelost,heb firefox geinstalleerd en alles werkt prima hoe is het mogelijk,dat het nu wel gaat?
daar ben ik wel nieuwsgierig naar.bedankt voor de tip jongens en een fijne jaarwisseling mvrgr wim:D
 
hoe is het mogelijk,dat het nu wel gaat?

Dat ligt toch echt aan de website bouwers, lijkt me, die hun website niet ingericht en getest hebben op meerdere webbrowsers.
Er zijn verschillen per webbrowser, dus je zou (zwart gedacht) ook de webbrowsers de schuld kunnen geven, maar dat webbrowsers verschillend zijn weten de website bouwers ook. :D

Wel zou het kunnen zijn dat malware/adware het gedrag van je normale webbrowser beïnvloedt. Je zou dus (o.a.) eens
Junkware Removal Tool
en
AdwCleaner
hun kunstjes kunnen laten doen. Gebruik bovenstaande volgorde, want AdwCleaner vraagt (indien je die (naast scannen) ook wat laat cleanen) om een herstart van je computer.

Graag nog deze vraag de status opgelost geven, en jij ook goede jaarwisseling.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
hallo,
het draadje kan gesloten worden probleem opgelost
mvrgr wim
 
@wim: Dat moet je hier op het forum zélf doen:
Meerdere mogelijkheden (indien ingelogd in een webbrowser op het forum en daarna je vraag geopend/opgevraagd):
a. Rechts onder je startposting
b. Klikken op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan