PC start niet op na het aansluiten van een muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

jannes02

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2015
Berichten
20
Hallo,

Heb hier een Acer Aspire T671 staan.
Deze crasht zodra je een usb muis in de pc steekt (na veel proberen achtergekomen)
Wanneer je de muis uit de usb poort haalt, start deze prima op naar windows7
Echter wanneer je de muis laat zitten wil deze tijdens het opstarten niet eens voorbij het Boot logo, en kom je dus ook niet in de BIOS.
Wanneer ik tijdens een ram test van de BIOS de muis in de pc steek, stopt de pc er ook mee en doet vervolgens helemaal niks meer.

Iemand enig idee waar dit aan ligt?
Alvast Bedankt

Groet,
Jannes
 
Hallo

"Deze crasht zodra je een usb muis in de pc steekt "

Deze (merkloze) u.s.b. muis werkt wel korrekt op een andere p.c. ???

Peter
 
Hallo,

Nee er zit geen hub tussen, heb al vier verschillende merken muizen gehad, allen met hetzelfde resultaat.
Vreemde is, dat wanneer Windows compleet is opgestart en druk ik de muis er daarna in, dan doet ie het prima (allemaal)
Mijn gok is een fout in de BIOS, maar deze heb ik al gereset en al een aantal verschillende USB opties aan en uit gezet.
 
Hallo Gertjan

Ik heb ook een usb toetsenbord aangesloten en een usb stick, deze geven geen problemen, echter alle vier de muizen wel.

Voor wat betreft de linkjes, de eerste gaat over usb fouten in windows, zover kom ik niet wanneer de muis is ingeplugd.
Voor wat betreft de tweede, ik heb al heel wat af gegoogeld voor ik hier een topic maakte op het forum, kon dus niets bruikbaars vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan