Beste Excel experts,
Ik ben op zoek naar een methode telkens 12 Excel-bestanden in 1 werkmap te plaatsen. Hierbij moeten de bestanden telkens op een vaste positie over 3 verschillende tabbladen ingevoegd worden.
De methode die hier wordt omschreven heb ik geprobeerd maar zonder succes. De gegevens worden namelijk onder elkaar ingevoegd en ik kan de code niet aanpassen naar wat ik precies wil.
In de Dropbox link staat een zip-bestand met daarin de 12 bronbestanden en de lege werkmap (waarin de 12 bronbestanden uiteindelijk terecht moeten komen).
Ik ben op zoek naar een methode telkens 12 Excel-bestanden in 1 werkmap te plaatsen. Hierbij moeten de bestanden telkens op een vaste positie over 3 verschillende tabbladen ingevoegd worden.
De methode die hier wordt omschreven heb ik geprobeerd maar zonder succes. De gegevens worden namelijk onder elkaar ingevoegd en ik kan de code niet aanpassen naar wat ik precies wil.
In de Dropbox link staat een zip-bestand met daarin de 12 bronbestanden en de lege werkmap (waarin de 12 bronbestanden uiteindelijk terecht moeten komen).