Dongle to Dongle

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0230

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2012
Berichten
107
Hoi allemaal,

Ik heb sinds een maand of twee een nvidia shield controller. Deze gebruik ik om op mijn pc te gamen. Echter moet deze altijd met een draad aangesloten blijven. Wat ik mij nu afvroeg, zou het mogelijk kunnen zijn (bijvoorbeeld aan de hand van een zelfgeschreven driver) een bluetooth dongle te plaatsen in de computer, een tweede te bevestigen aan de controller en deze op die manier te verbinden?

Zou het dus mogelijk zijn om twee bluetooth dongles te gebruiken als een soort draadloze usb kabel? Ik weet dat het een rare vraag is, maar het lijkt me een erg handige toepassing en oplossing.

Hoop snel wat ideeën over het concept te kunnen ontvangen, ook andere suggesties voor soortgelijke oplossingen zijn welkom!

Met vriendelijke groet,

gast0230
 
Laatst bewerkt door een moderator:
gast0230,

naar mijn weten is dit niet mogelijk.. Een prima alternatief is de Google ChromeCast... Je steekt hem in je apparaat en zo kan je prima gegevens streamen naar je apparaat. Dit is een soort dongle en is verkrijgbaar bij bijv. de Mediamarkt voor om en nabij de 30 euro. Een Mediamarkt medewerker kan je hier verder meehelpen!

MVG,
Marvin D.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan