Gevraagd: Mooie Logo

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarkBrink89

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2015
Berichten
36
Beste forumleden,

Voor mijn toekomstige website en youtube kanaal bakkersspecialiteit, ben ik opzoek naar een mooi logo!

Ben jij nou een handige hobbyist die wat tijd over heeft voor het maken van een logo en dit graag pro deo zou willen doen =D

Dan zou ik dit heel fijn vinden =D

Een beetje achtergrond: het gaat om een website over het maken en bereiden van bakkerij producten hierbij moet je denken aan chocolade, marsepeinfiguren, taartjes enz.
De website wordt educatief en interactief voor leerling maar ook thuishobbyisten.

Heb jij nou zoiets ik heb een onwijs goed idee voor een logo dan sta ik open voor voorbeelden.

Alvast super bedankt in ieder geval!!

Met vriendelijke groet,

Mark
 
Hoi,
Ik wil wel een pro logotje in elkaar kloppen maar heb je al zelf een idee? kleurtjes, sterretjes, broodjes, vierkant of rond maar zo zonder enige informatie is er niet aan te beginnen ergens moet je een idee of vbtje hebben
groet
 
Kijk dat is al heel mooi =D

Ik hou van strak en sierlijk (Abstracte lijnen)

Kleur: Beetje rood/oranje/Paars
Attributen: er hoeven geen broodjes op te staan of
Vorm: Persoonlijk vind ik vierkant op z'n punt altijd mooi maar je mag ook gebruik maken van de initialen BS (Niet echt gebonden aan een vorm)

http://www.hdwallpapers.in/walls/genuine_abstract-wide.jpg

https://www.google.nl/search?q=Abst...25DKAhXJ2BoKHUDAAA0Q_AUIBygB&biw=1536&bih=719

Dit soort logo's ben ik dol op maar moet dan wel een beetje bakkerijachtig ogen(En dat is lastig :p)
https://www.google.nl/search?q=Abst...KAhUB2xoKHVPQBaAQsAQIHg#imgrc=yf5UMtdKvMz3SM:

Hoop dat je hier iets aan hebt?

Alvast bedankt in ieder geval!
 
Hallo,
Heb ik al heel veel aan (de kleurtjes en uw smaak voor vormen, vierkant op zijn punt, BS alleen nog een vraagje moet daar extra tekst bij zoals :) "the best bakkery in town!"
Daar ga ik morgen eventjes mee aan de slag.
Wat ook een verschil kan maken
is het alleen voor website, utube of ook voor drukwerk?
Groet
 
Voordat je in de fout gaat: Het is bakery, dus met 1 k.
 
Hoi,
@ krolik, :thumb:Maar ja ik ben ook muziekkaal met twee k's:)
 
Hoi Dotchie,

In principe is het alleen voor website en youtube maar het kan zijn dat ik hem een keer op een pdf filetje heb staan maar that's it.

Voor de rest aan tekst hmm. "Uw online bakkerijspecialiteiten" of "Bakkerij creativiteit op z'n best" of "Inspired by creativity" of "Online's best bakery" of "Fun with bread and pastry" (Nog even over nadenken maar wel meer in die genre)

Helemaal top!

Bedankt alvast =D
 
Hoi,
@ Mark, maakt verder niets uit, ik hou er gewoon rekening mee in het ontwerp, de tekst komt later
groet
 
Hoi Mark,
Vergeet de postjes met ROGERS, ga maar verder via postje 10 en geef mij wat feedback
Groet
 
@Dotchie, Geen idee wat je met ROGERS bedoelt maar voor feedback op je logo.
Het logo zelf vind ik erg leuk/mooi en wel waar ik naar opzoek ben.
Maar ik vind in dit geval het paars en de tekst er niet helemaal bij passen..."Inspired by creativity" kan ik me goed bij aansluiten =D

Dus je bent goed op weg maar ik mis nog net even de finishing touch (Je vierkant op z'n kant en invulling chocolade vind ik top gevonden)
 
Hoi,
Hierbij een tweede voorzetje (om in het chokolade thema te blijven)
Laat anders waar weten welke kleurtjes en lettertype uw voorkeur genieten
bakery1.jpg
Groet
 
:) hoi hoi Mark @ dotchie

Ik wil me niet teveel hier bemoeien maar slechts onderweg wil even deze ook evt. bij hier plaatsen ...:D

nb2omx.png
16m4y39.png
<<== :D En ..... geen zorgen nergens op internet zoiets te vinden is ! uniek is omdat zelf gemaakt heb ik ...

:D En hieronder nog eentje zomaar !
2jb7jwx.png
Alle drie hier logo's zijn ze transparante PNG bestanden en op die manier kan je ze op elke achtergrond plaatsen .....of voor( -bij ) gebruiken !
 
Laatst bewerkt:
Achh zomaar poging .. dat was ...:(

Op andere kant als je zoiets doet toch, je moet wel veel meer weten ( en hier heb je dat zeer weinig ! ) over wensen van cliënt, zoals letters type/alle gewenste teksten/ alle gewenste kleuren enz..enz.. etc..etc.. :D

Voor iemand zakelijke een logo maken is altijd moeilijk als jij zelf beslissen moet hoe die uitzien moet :(
 
Laatst bewerkt:
Hoi,
@ roy, klopt natuurlijk , normaal gezien als ik een logo maak ga ik het bedrijf bezoeken, het meubilair , gebouw ed bekijken, een degelijk gesprek voeren en de juiste bedrijfsactiviteiten analyseren. Maar met een beetje try and error kan je hier ook tot een gewenst resultaat komen
Ik zit toch nog altijd thuis met mijn rugblessure, kan ik me evengoed hier nuttig maken
groetjes
 
:( Och ?? ...ziek ?

Ben zelf ook hart-patiënt en achter PC zitten komt me uit als een hobby ( in laatste tijd ! :( ) ..
 
Laatst bewerkt:
Beste Forumisten,

Bedankt voor jullie reactie's was gisteren een beetje gekkenhuis dus daarom geen reactie.

@Royonix Bedankt voor je inzet en leuke logo's maar dat is niet helemaal waar naar ik opzoek ben.

@Dotchie Deze tekst is al veel beter, en het logo zelf vind ik nog steeds nice. Ik ga even opzoek naar een typografie(font)

Bedankt allebei in ieder geval alvast.
 
Beste MarkBrink89,

Uit de regels:
Om een advertentie te kunnen plaatsen dient u de 'e-mailoptie' in uw profiel aan te hebben staan, zodat u e-mail van andere gebruikers kunt ontvangen.

Normaliter sluit ik de vraag en vraag ik een tegenbericht zodra de optie aanstaat.
Echter lijkt het mij in dit geval een beter idee om de vraag open te laten (aangezien er al zoveel reacties zijn).
Ik wil u bij deze dan ook vragen om de optie alsnog aan te zetten. Dan laten we de vraag rustig openstaan en kan er hopelijk een geweldig logo uit voort komen!

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan