Vreemd probleem met YouTube en Google+

Status
Niet open voor verdere reacties.

tobiastheebe

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 jan 2012
Berichten
1.013
Ik heb sinds kort een vreemd probleem met de meldingen van YouTube en pagina's op Google+.

De YouTube-meldingen weigeren om te laden. Ik kan op het pictogram met de grijze bel en rode badge klikken, maar het pop-upvenster blijft eeuwig op "Openen..." staan.

2016-01-04-01.PNG

Verder gebeurt er niets op Google+ bij het indrukken van de meeste knoppen zoals de balk met Startpagina, Alle, Vrienden, etcetera en het invoervak voor een nieuw bericht. Hieronder heb ik in het blauw omcirkeld wat niet werkt:

2016-01-04-02.jpg

Wat mij opvalt aan het bovenstaande is dat al deze bedieningselementen niet verwijzen naar een URL. De bedieningselementen die wel verwijzen naar een URL, zoals de zoekbalk en links naar profielen van anderen werken wel.

De bovenstaande problemen zijn zowel aanwezig in Firefox 43.0.3 als Internet Explorer 11. Ik gebruik Windows 10 Enterprise TH2 x64.

Heeft iemand enig idee?
 
Problemen bij Google+ zijn bekend.
Even de nieuwe versie accepteren dan werkt alles weer.
Eventueel browser even tijdelijk op Engels zetten als je de nieuwe versie niet ziet.
Zo te zien is dit de oude versie

Eric.
 
Laatst bewerkt:
Dit is wel heel vreemd. Ik heb uitgelogd op Google+ en opnieuw ingelogd. Ik kreeg een nieuwe versie van Google+ te zien. De Nederlandse versie werkt bij mij nog steeds niet juist (nog steeds zelfde probleem). Bij de Engelse versie werkt alles wél correct. Ook de notificaties werken op de Engelse versie. Uitleg graag, YouTube?
 
Heb geen ervaring met andere browsers, maar in Chrome kun je hem tijdelijk op Engels zetten, dan kun je de nieuwe versie kiezen.
Als je hem dan terug zet weet hij dat je gekozen hebt voor de nieuwe versie en gaat het dus vanzelf goed.
Als je niet inlogt op google, dan onthoudt hij je keuze natuurlijk niet !
 
Ok
Komt helaas vaker voor door problemen met vertaling.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan