Kan geen e-mail meer ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinvb

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Berichten
599
2016-01-07.jpg


Sinds vandaag kan ik als ik op verzenden/ontvangen druk geen e-mail meer ophalen. Zoek mij eigen suf in de instellingen, maar kan het niet vinden. Hopen dat iemand mij als leek, stap voor stap kan uitleggen hoe ik mijn Microsoft outlook weer goed werkende krijg?


Groet,
Reindert
 
hoi hoi reinvb

Fout code dat ik bij jou kan zien verwijst naar ==> HIER ! <<= Kijk bij Oorzaak !

Kijk even deze Microsoft tip & oplossing ook voor ! ==> KLIK
 
Laatst bewerkt:
Ik kan me vergissen want de afbeelding is niet zo best maar ik zie geen punt staan tussen pop3 en casema

Nu staat er volgens mijn pop3casema.nl
 
2016-01-07 (1).jpg

Alles staat goed bij het testen van de instellingen. Maar las wel dat outlook 2003 niet meer ondersteund word door Microsoft.

Heb paar handelingen gedaan, maar nog steeds geen ontvangst van de e-mail.
 
Toch moet er pop3.casema.nl staan dus ga nog maar eens bij je server instellingen kijken. Je mist echt een punt.....
 
:confused: Ergens toch fout aanwezig in account instelling is ...:(

trouwens ik zie daar ook geen punt ( tussen POP3 en Casema ! ) ...

Casema.jpg

Heb je oplossing boven gekeken ook ? ... ik heb zelf ook begrepen dat daar probleem opgelost is ( op beide links ! ) ...
 
Laatst bewerkt:
reinvb zei:
Alles staat goed bij het testen van de instellingen. Maar las wel dat outlook 2003 niet meer ondersteund word door Microsoft.

Heb paar handelingen gedaan, maar nog steeds geen ontvangst van de e-mail.

Outlook 2003 nog steeds redelijk goed en draaiend is , maar oke op andere kant Microsoft heeft met updates voor die versie gestopt ..

Is het LibreOffice dan niet een goede alternatief ? :( ?
 
Laatst bewerkt:
Maar heb ondertussen al naar het nieuwe office 2016 gekeken. Dit 2003 outlook heb ik al vrij lang, dus de beste optie is denk ik een nieuw pakket kopen. En er zit ook outlook bij in.
 
Laatst bewerkt:
:confused: Ergens toch fout aanwezig in account instelling is ...:(

trouwens ik zie daar ook geen punt ( tussen POP3 en Casema ! ) ...

Bekijk bijlage 256241

Heb je oplossing boven gekeken ook ? ... ik heb zelf ook begrepen dat daar probleem opgelost is ( op beide links ! ) ...


Avond,

2016-01-07 (4).jpg


Raar maar waar, alles doet het weer als vanouds. Ging even boodschappen doen en had de computer geheel afgesloten. Nu net weer opgestart en de mails liepen als een raket binnen :) Maar wederom bedankt voor de hulp verwijzingen en antwoorden. :thumb::thumb:
 
Oei, iets vergeten.

Deze outlook 2003 wordt niet meer ondersteund door Microsoft. Wat is het risico als ik doorga met deze 2003. Geen beveiliging meer of zoiets??
 
Er zijn prima volledig gratis alternatieven, dus om daar nou een nieuwe versie van Office voor aan te schaffen lijkt me wat overdreven. Maar goed, jij maakt er zo te zien geen punt van :p
 
Nou ja geen punt van, dit pakket office 2016 is € 249 en is toch serieus geld, ook voor mij! Ga dit soort alternatieven toch wel even bestuderen, nou ja voor zover ik er verstand van heb. :)

Maar verneem graag wat een goed alternatief voor deze outlook 2003 zou zijn? En kom ik er niet uit, dan meld ik mijn wel weer bij Helpmij
 
Heb het gelijk even gedownload en geinstalleerd. zal komende week mijn account van outlook 2003 overzetten. Ziet er best geinig uit, wat sober maar wel gratis. En anders kan ik via ziggo web ook mijn mail ophalen en lezen.
 
Oei, iets vergeten.

Deze outlook 2003 wordt niet meer ondersteund door Microsoft. Wat is het risico als ik doorga met deze 2003. Geen beveiliging meer of zoiets??

Je hoeft je daar echt niet druk om te maken.

Als Outlook 2003 weer werkt gewoon lekker blijven gebruiken!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan