foutmelding bij installeren Expression Web

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bixy

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2016
Berichten
5
ik ben in het bezit van een HP computer met een AMD Athlon II X4 620 processor. Momenteel is er Windows 10 op geïnstalleerd. Maar het probleem deed zich ook al voor toen er nog Windows 7 op stond.
Het probleem is dat ik sommige programma's niet geïnstalleerd krijg. Gisteren heb ik geprobeerd om Expression Web te installeren. Ik krijg echter hier ook weer een foutmelding. Deze luidt als volgt:

exception has been thrown by the target of an invocation. Provide value on "System.windows.Baml2006.TypeConverterMarkupExtension" threw an exception.

Nu weet ik wel iets van computers maar hier kom ik niet uit.

Is er iemand die weet wat het probleem is en hoe ik dit kan oplossen.

alvast bedankt.

Paula
 
verwijderen

DotNet framework staat niet in de lijst van geïnstalleerde programma's. Hoe kan ik hem dan verwijderen?
 
Geen Microsoft .NET Framework? Dan valt er uiteraard niets te installeren. Dan hoef je alleen de installatie waar ik naar verwees te doen.
 
wel aanwezig

.net framework staat er wel op. In het configuratiescherm bij "programma's en onderdelen" staat links "Windows onderdelen in of uitschakelen".
Hier staan .Net Frameworrk 3.5 en 4.6. Ik kan deze hier uitschakelen maar niet verwijderen. Ik heb ze uitgeschakeld en opnieuw opgestart. Daarna heb ik ze opnieuw ingeschakeld maar dit lost het probleem niet op.
Hopelijk weet iemand een andere oplossing.
 
Niemand die kan helpen?

Mijn probleem is helaas nog steeds niet opgelost. Is er helemaal niemand die een oplossing heeft?

alvast bedankt

Paula
 
lukt niet

hallo,

zoals ik al eerder aangaf kan ik hem niet verwijderen. Hij staat niet in de lijst met programma's die ik kan verwijderen
 
Voer de installatie gewoon uit, dus zonder eerst wat te verwijderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan