Verkoopwaarde van Philips P2000T en verkoop

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanBoven12

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 jan 2016
Berichten
2
Ik heb zelf nog een oude Philips P2000T op zolder staan. Er zit geen monitor bij, en een geheugen module. Ik heb wel het programmeer boek erbij. Misschien is er een verzamelaar(ster) die er belangstelling bij heeft? En misschien weet iemand de verkoopwaarde er van? Of is het misschien voor de waarde nog beter om een paar jaartjes te wachten?
 
De verkoopwaarde is wat de gek er voor geeft. ALS er al een nochstaltisch persoon is die het zoekt.
De verkooppiek, tweedehands, ligt al ver achter ons. Ze zijn onderussen zo oud dat er nog maar zéér weinig interesse voor zal zijn.
Op martktplaats staan er momenteel 2. 5€ is al geboden.....
 
@ DaanBoven12,

Welkom op Helpmij.nl

Ik ben even zo vrij geweest om je vraag naar aangeboden/prijsbepaling te verplaatsen komt daar beter tot zijn recht
 
Beste DaanBoven12,

Aangezien uw vraag verplaatst is heeft u hoogstwaarschijnlijk de regels niet gelezen.
Let vooral even op:
Om een advertentie te kunnen plaatsen dient u de 'e-mailoptie' in uw profiel aan te hebben staan, zodat u e-mail van andere gebruikers kunt ontvangen.

Normaliter sluit ik vragen die hier niet aan voldoen maar in uw geval is de vraag verplaatst en kunt u het dus totaal niet geweten hebben :)
Wel wil ik even vragen om zo snel mogelijk de e-mail optie aan te zetten en de rest van de regels te lezen.

Verder succes met de verkoop :thumb:!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan