Anti Malware software naast Antivirus nodig/gewenst?

Status
Niet open voor verdere reacties.

limperg

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2005
Berichten
21
L.S.,
Ik hoop dat ik op de juiste 'plek' zit... Tot voor kort had ik op mijn pc (Vista 32 bits) AVG(free) plus Anti malware bytes (eveneens free). Op een gegeven moment kwam AVG met 'Zen' ongevraagd erbij (geen uitleg, niets). Dit heb ik maar verwijderd en hiervoor in de plaats Microsoft Security Essentials geïnstalleerd. Doet goed z'n werk en geruisloos op de achtergrond!
Hierna kwam Malware bytes Free met de mededeling "de proefperiode is afgelopen..." Ik kan nu een abonnement (met opzeg-mogelijkheid) nemen op Anti-Malware Premium voor E 25,95 met betaling via Ideal.

Maar eerst wil ik weten of het zin heeft om, naast MS Sec. Essentials ook nog een programma met bestrijding/blokkeren van Malware, te nemen. Ook wordt mij wel Hitman Pro 3 te gebruiken...
Wie kan mij hierin een, goed onderbouwd, advies geven? Bij voorbaat bedankt

met vr.gr. R. Limperg
P.S. Indien nodig nadere info mogelijk!
 
Hierna kwam Malware bytes Free met de mededeling "de proefperiode is afgelopen..." Ik kan nu een abonnement (met opzeg-mogelijkheid) nemen op Anti-Malware Premium voor E 25,95 met betaling via Ideal.
Dan heb je dus niet de gratis versie gebruikt maar de Premium versie met proefperiode.
 
1 avast! Free Antivirus
2SUPERAntiSpyware Free Edition
3 Malwarebytes Anti-Malware
dit zijn tips.

mvg macguy
 
1 goeie virusscanner (niet die van Microsoft............) en daarnaast MBAM is prima.

Lees dit even, of dit (weer een beetje anders verwoord)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan