Automatisch in CC bij doorsturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

luuk123456

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2015
Berichten
78
Hallo,

Weet een van jullie of er in Outlook een functie is in Outlook dat wanneer ik een email verzend naar een geadresseerde, dat ik automatisch in CC wordt meegenomen zodra deze geadresseerde de mail doorstuurd naar een ander?

Bedankt.
 
Een dergelijke regel zou je alleen op je eigen Exchange server kunnen instellen (server-based berichtregel).
Dus geldt het (dan) alleen voor mails die je verstuurd naar diegenen die op dezelfde Exchange server(s) hun mailbox hebben.

Voor mail die naar externen gaat kun je dit niet instellen. [Wel kun je om ontvangstbevestiging en leesbevestiging vragen, met de beperking dat dat niet altijd werkt danwel geannuleerd kan worden door de ontvanger.]

Wacht nog even af wat anderen evt. nog te melden hebben, maar ik geloof sterk dat wat ik hier boven aangeef klopt...

Tijs.
 
Het is op zich niet onmogelijk maar het is wel een client actie en dient dus te worden gedaan aan de kant van degene die jouw mail doorstuurd.
 
Ik denk dat Tijs gelijk heeft. Je kunt dat, als je niet binnen een Exchange omgeving werkt, niet afdwingen. Of je moet elke ontvanger vragen om dat voor je in te stellen. En dat gaat echt niet lukken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan