Laptop komt niet in juiste gebruikers account!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

xXxLiEsJuHhxXx

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
Berichten
26
Hallo,

Geen idee of ik het hier goed neer zet. Hopelijk wel. Zo niet mijn excuses daarvoor!

Het probleem:
Mijn laptop had ik vanochtend aan gezet zonder stroom. Hij is toen uiteindelijk uit gevallen en toen ik hem weer op wilde starten kwam hij in een ''vreemd'' bureaublad terecht. Ik heb toen overgeschakeld naar het gast account omdat ik een vermoede had. En juist ja dat account is precies hetzelfde vormgegeven.

Voor de duidelijkheid wat is anders:
- achtergrond is anders incl hele vormgeving is anders
- pictogrammen zijn weg
- de mappen afbeeldingen en Documenten zijn leeg
- ga ik via computer -> VISTA os -> Gebruikers -> "mijn gebruikers naam"dan staan daar bij Afbeeldingen en Documenten wel al mijn bestanden nog. Ik kan deze met enige moeite ook openen.

Ik vermoed dat dit het werk is van een virus maar ik weet het niet zeker. Ik heb een systeem herstel geporbeerd maar dan geeft hij aan dat er geen herstelpunten zijn.

Normaal ben ik aardig handig maar hiermee weet ik echt niet meer wat ik er mee aan moet.

Ik hoop echt met heel mijn hart dat jullie mij kunnen helpen!
 
Hoi,
Start in de veilige modus (meestal F8 trommelen tijdens de boot) start handmatig je antivirussoftware en scan je pc eens grondig.
Lukt dit niet dan moeten we met rescue cd's aan de gang, maar dat horen we dan wel weer.
Je gast account heeft beperkte rechten daar kun je verder niets mee.
 
Laatst bewerkt:
Mik Zjegger: als je met die cd's aan de gang moet moet je heel windows er op nieuw op zetten en ben ik alles verder als nog kwijt? Of kan het dan alsnog hersteld worden?
Ik heb toestraks met antimaleware wel nog gescant ik weet niet of je iets aan het logje daarvan hebt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan