Gratis Game: Flix The Flea (Steam)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lijkt me leuk. Meteen maar even gedaan. Dank je wel voor de info :)
 
Graag gedaan, ik weet niet of het een leuk spelletje is maar i.i.g. veel plezier.
 
Dat soort eenvoudige spelletjes zijn nu een maal gratis en on-line ook wel te spelen.
In een lange rij van advies over gratis dingen, zou je zelf eens wat willen proberen of het werkelijk de moeite waard is. Anders wordt het gewoon reclame voor deze sites, toch?
 
Ik geef geen advies, ik deel slechts tips over weggeefacties voor spellen waar je normaal voor moet betalen. Deze spellen zijn dus alleen maar tijdelijk gratis te krijgen en ik vind het leuk om dit met anderen te delen.

Of een spel de moeite waard is kan ik niet bepalen, smaken verschillen nu eenmaal. Overigens probeer ik genoeg uit.

Cheats, Tips Etc
Zoekt u een cheat of weet u een tip, plaats ze hier.

Dat is wat ik doe, ik word er niet beter van maar als dit als reclame wordt gezien wil ik er best mee stoppen.
 
Laatst bewerkt:
Gewoon mee doorgaan M4RCO :D
 
Dat deze spelletjes opeens gratis zijn dat is maar de halve waarheid. Het verdienmodel is: mensen dat wijs te maken en dan blijken er, niet geheel toevallig, ineens heel veel advertenties in die spelletjes te volgen, plus dat je uit nieuwsgierigheid overal accounts gekregen hebt. Het "vlo op een hond in de ruimte met monsters" spring-spel heeft een rating van 6/10 (56 stemmen) en lijkt helemaal niets bijzonders. Dat je vindt dat smaken nu eenmaal verschillen begrijp ik niet goed. Ik zou dat anders aanpakken en mensen eerlijk voorlichten.

Of je geen reclame meer moet maken? Persoonlijk heb ik liever dat je direct zegt waarover het gaat, dat je jezelf kunt opgeven voor notificaties over het volgende zogenaamd gratis geworden spelletje met veel reclames, als je daar accounts voor aanmaakt. Helpmij wordt anders een soort platform waar bedrijven op adverteren doordat mensen er onderling bekendheid aan willen geven maar daar moeten anderen dan ik inhoudelijk over oordelen. Ik wil niet semi modereren. Zeg alleen dat ik geen vertrouwen in deze reeks, volgens mij zakelijke, berichten heb.
 
Dat het gratis is om email adressen te verzamelen en zodoende reclame te kunnen maken kan je al afleiden aan het feit dat het "gratis" is. Niks is gratis, je hoeft er hier alleen geen geld voor te betalen. Voor dat soort dingen heb ik speciaal een email adres gemaakt en er dus geen last van op m'n standaard account. Maar ik vind het wel leuk om die spelletjes te proberen en M4RCO stelt mij en anderen hier in de gelegenheid dat te doen, op een pagina die o.a. voor dat soort zaken bedoeld is.

M.A.W., niks mis mee en ik ben blij dat hij dat doet.
 
Ik heb gebruik gemaakt van alle tips die ik hier gepost heb en ik heb geen enkel probleem ondervonden.

Over de accounts: verreweg de meeste spellen waarover ik gepost heb moet je activeren op Steam. Steam is een betrouwbaar platform voor spellen en bestaat al lang. Heel veel mensen hebben hier een account. Hetzelfde geldt voor Origin en GOG.com. Ik heb op al deze drie platformen spellen (zowel gratis als betaald) en het werkt allemaal prima. Ik heb nog nooit problemen gehad, en zeker geen spellen met reclame erin zoals jij dat beschrijft. Indien er een account aangemaakt moet worden (om aan een actie mee te doen of een spel te activeren) zet ik dat in de post erbij. Dat je ineens overal accounts hebt is mij niet overkomen.

Smaken verschillen: wat jou niks bijzonders lijkt kan een ander juist wel leuk vinden. Nogmaals, ik kan niet voor een ander bepalen of iets de moeite waard is ja of te nee.

Ik heb het spel Flix The Flea net geprobeerd. Ik zie geen enkele reclame in dit spel. Op FAILMID.com hoef je ook geen account aan te maken, je hoeft alleen je e-mailadres op te geven.

Ik kan je verzekeren dat hier van mijn kant geen enkel financieel belang achter zit, of je dit gelooft of niet moet je zelf weten.

@edmoor:

Graag gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan