Windows Photo Viewer

Status
Niet open voor verdere reacties.

hpfan0112

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2014
Berichten
12
Zoals bekend is Windows Photo Viewer uit Windows 10 verdwenen en heb al voor een alternatief gezocht in de App store maar geen een voldeed daaraan.
Het probleem is dat je mappen moet toevoegen. Dit hoefde in WPV niet en ik kon hiermee foto's altijd openen in elk programma en met de pijltjestoets
naar de vorige of volgende foto. Ik opende altijd de foto's in Totalcommander en met de nieuwe photo viewer en die uit de app store kan dit niet.

Weet iemand een alternatief voor WPV die hetzelfde werkt als in de voorgaande Window versies?
 
Ik heb ook Windows 10 maar gebruik voor het bekijken van fotos al sinds Windows XP het programma Irfanview:
http://www.irfanview.com/

Probeer het eens zou ik zeggen.
 
Windows Photo Viewer is helemaal niet uit 10, hoe kom je daar nou bij ?

Screen Shot 01-20-16 at 09.50 AM.jpg
 
Irfan Viewer

BEDANKT edmoor voor je hulp :thumb::thumb::thumb:


Dit is het beste alternatief voor Windows Photo Viewer.
 
Nogmaals, waarom wil je een alternatief terwijl je gewoon Windows Photo Viewer hebt ?
 
Ik kan hem niet vinden en via google heb ik opgezocht dat er meerdere zijn die hetzelfde probleem ondervinden
 
Ik heb ook net gekeken en bij mij staat hij er niet bij. Mijn zwager en neef zei ook dat Windows Photo Viewer bij hun verdwenen was. Ik ben net ook gaan kijken op de site van Microsoft en inderdaad daar staat dat ik Windows Photo Viewer als upgrade kan downloaden. Toen ik het via google opzocht stonden er veel die teleurgesteld waren dat het verdwenen was en nu ik nu ook daar heb gekeken staat ook daar dat hij terug is. Misschien heb ik die upgrade niet gehad. Dus je hebt gelijk dat hij er toch in Windows 10 terug te downloaden is bij Microsoft. Maar nu ik Irfanview heb geinstalleerd ben ik hier ook tevreden over. Toch bedankt dat je me hierop wees.:thumb::thumb:
 
Heb je de link gelezen die ik hierboven geplaatst heb ?
Kwestie van een reg file downloaden daar en op dubbelklikken en hij is er weer :thumb:
 
Terrarabo ik ben nu net boven en het bovenstaande uitgevoerd en JA Windows Photo Viewer staat in de lijst. Mijn dank voor je hulp is groot
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan