Rollercoaster Tycoon 2 (Exception Raised)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koenniiee

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jan 2016
Berichten
2
Beste,

Na jaren veel plezier aan Rollercoaster Tycoon 2 te hebben gehad heb ik besloten dit weer te installeren. Na de installatie, ik heb een Windows vista laptop (ACER 7750G), kan ik gelijk de game spelen. Zonder een enkel probleem. Nu vind ik persoonlijk dat de standaard mappen/parken niet leuk zijn om te doen, dus heb ik zelf een park gemaakt in de builder. Het probleem is echter dat ik het verder niet kan openen. Dan krijg ik de melding: exception raised / access violation.

Wanneer ik een map niet helemaal uitwerk kan ik het wel laden (ik heb een test gedaan met een kleine onbewerkte map), maar maak ik het park in de builder wel uitgebreid dan kan ik het niet laden in de Game. Iemand een oplossing hiervoor?

Het heeft niets te maken met een compatibiliteitsprobleem want alle andere parken kan ik gewoon spelen
.

Groet, Koen
 
Is het dat op windows ...X of windows 10 ??:( ??

ALS je zo zeker bent dat niets met compatibiliteit te maken dat voorgeval heeft misschien is dan goeie ideetje game grondig verwijderen, en opnieuw installeren ??
 
Staat toch duidelijk dat er Vista wordt gebuikt, bril stuk?

TS, je hebt in die editor alles gebruikt? Ook een in en uitgang en alles als landschap?
 
Ooke oke ...:D :thumb::rolleyes: inderdaad geen bril bij de hand heb ik ...:p
 
Volgens mij heb ik het (deels). Als ik iets maak in de editor, tussentijds opsla en daarna het afrond en probeer te openen, crash. Als ik het niet opsla tussentijds en gewoon alles in een keer afrond en open in de game, dan doet die het. Iemand hier een oplossing voor?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan