Bluetooth Jammen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daanster

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2014
Berichten
10
Hallo,

Mijn naam is Daniël en ik heb een vraag over bluetooth,
op school zijn er nog wel eens mensen die het nodig vinden om met hun bluetooth speakers muziek door de gangen te knallen.
Op zich geen probleem maar wat ik wel een probleem vind is dat het muziek is die maar een tiende van zowat iedereen leuk vind.
Nu leek het mij grappig om eens te proberen te verbinden met mijn eigen telefoon en zomaar het muziek van hun te onderbreken,
of om het muziek gewoon te stoppen.

Nu heb ik eigenlijk 2 hoofdvragen,

Is het mogelijk om bluetooth connectie te onderbreken en zo ja hoe werkt dit dan?
Heb je hiervoor meer nodig dan alleen een simpele telefoon?

Vriendelijke Groeten,
Daniël Lankheet
 
Lijkt mij een mission hopeloos, want als de andere partij de aangeboden handshake niet bevestigt, krijg je geen toegang tot de andere device(s).
 
Want als de andere partij de aangeboden handshake niet bevestigt, krijg je geen toegang tot de andere device(s).

Moet dit dan echt een handshake zijn? Kan ik er niet als een rennende hooligun door de handshake(connectie van de speaker naar hun telefoon) tussen de andere twee devices doorrennen en hem dan verbreken? Ik heb wel ns gehoord dat signalen worden verbroken D.M.V degene die het dichtste bij is. Maar misschien haal ik wat dingen door elkaar. Ik weet wel dat de code van hun device 0000 is.

Daniel
 
Je zult in de meeste gevallen ook iets op het apparaat moeten indrukken om een nieuwe bluetooth connectie toe te voegen. Gaat hem dus niet worden.

Op zich kun je het hele signaal wel wegdrukken met een Jammer, maar dat is illegaal en stoort alle bluetooth verbindingen in de buurt.
 
Misschien ten overvloede maar je zal eerst moeten pairen en zoals mijn voorgangers al aangeven daar heb je 2 partijen voor nodig, gelukkig maar !!
Zal wat zijn anders hè ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan