Dvd rom probleem. (afspelen cd's nooit probleem, dvd's soms).

Status
Niet open voor verdere reacties.

GW2

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2012
Berichten
557
Dvd-rom probleem. (afspelen cd-roms nooit probleem, dvd's soms). Na tip ergens, stekker achter er even uit , toen leek dvd probleem verholpen, later, na moeilijk doen bepaalde dvd, deden andere het ook weer niet, lijkt me nu dat na stekker achter er even uit het daarna weer opgelost is. Iemand (nou hé hmm?).
 
Laatst bewerkt:
Gebeurd soms dat een dvdrom of geen cd's meer wil afspelen of geen dvd's en wel cd's..
Dat duidt op een laser-probleem en dat ga je, naar mijn mening, niet oplossen door er een stekker in te prikken.
Dat toen het probleem over leek is volgens mij gewoon toeval.
Zou er gewoon een nieuwe inzetten voor € 18 euro, probleem opgelost ( als er in apparaatbeheer geen vreemde dingen staan als uitroeptekens o.i.d. )
 
Laatst bewerkt:
Hoi GW2:thumb:

Net zoals Scrapheap dat ook zei nieuwe zijn niet meer zo duur en je kan die evt. in elk PC-Boer winkel :D vinden ..

GW2 zei:
na moeilijk doen bepaalde dvd, deden andere het ook weer niet
Als ik maar goed heb, met DVD-R vaak gebeurt dat ...of ? :(

Hier een korte een citaat vanuit ook een Microsoft forum :
CITAAT ! zei:
Het lijkt erop dat het DVD+ het formaat gaat worden dat in de toekomst zal worden gebruikt. Aangezien Microsoft ook het DVD+ formaat ondersteund en er meer DVD+ media beschikbaar is voor de consument zal de consument eerder kiezen voor het DVD+ formaat dan het DVD- formaat. Maar de toekomst zal het uit moeten wijzen wat uiteindelijk het beste DVD-formaat is.

De DVD-R (uitgesproken als "dash DVD R") en -RW media formaten worden officieel goedgekeurd door de normen groep DVD Forum.
Het DVD Forum werd opgericht door Mitsubishi, Sony, Hitachi, en Time Warner, dus het heeft een enorme industrie ondersteuning voor de technische normen.
DVD + R ("DVD plus" R) en + RW formaten worden niet goedgekeurd door het DVD Forum normen groep, maar in plaats daarvan ondersteund door de DVD + RW Alliance.
De DVD + RW Alliance wordt ondersteund door Sony, Yamaha, Philips , Dell, en JP, dus het heeft ook een enorme steun van het bedrijfsleven voor zijn technische normen. etc..etc..
 
Laatst bewerkt:
Hoi GW2:thumb:

Net zoals Scrapheap dat ook zei nieuwe zijn niet meer zo duur en je kan die evt. in elk PC-Boer winkel :D vinden ..


Als ik maar goed heb, met DVD-R vaak gebeurt dat ...of ? :(

Hier een korte een citaat vanuit ook een Microsoft forum :


De DVD-R (uitgesproken als "dash DVD R") en -RW media formaten worden officieel goedgekeurd door de normen groep DVD Forum.
Het DVD Forum werd opgericht door Mitsubishi, Sony, Hitachi, en Time Warner, dus het heeft een enorme industrie ondersteuning voor de technische normen.
DVD + R ("DVD plus" R) en + RW formaten worden niet goedgekeurd door het DVD Forum normen groep, maar in plaats daarvan ondersteund door de DVD + RW Alliance.
De DVD + RW Alliance wordt ondersteund door Sony, Yamaha, Philips , Dell, en JP, dus het heeft ook een enorme steun van het bedrijfsleven voor zijn technische normen. etc..etc..
Dvd-rom schreef ik, idd, vergeten dat +r -r +rw etc was. Weet niet wat voor speler het is. Hoe ook hij speelde eerst wel iets in o.a. vlc, later niks meer, frustratie hem open gehad, maar daarna was het helemaal mis (later deed niks, weer later wel weer, maar las helemaal niks etc). Noodgedwongen nieuwe gehaald. Deed precies zelfde als eerdere dvd speler voor mijn hardhandig optreden. Andere mediaplayer (gom) toen even goed, daarna weer mis. Nu tijdje goed al met pot player. Dus goeie kans voor niks 2 dvd's splrs gesloopt. Ach ja.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan