fouten in html

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sandervds

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jan 2016
Berichten
1
Beste,

Onlangs heb ik een webpagina gemaakt waarbij twee foutjes zitten. Ik heb gebruik gemaakt van standaard templates, mijn html code kennis is niet optimaal, waardoor ik de foutjes er zelf niet uit krijg. Op deze pagina krijg ik de onderstaande 2 foto's niet netjes gerangschikt zoals de rest van de afbeeldingen en voor de kunstenaar Monica, moet eigenlijk een enter tussen. Hierbij hebben ik al regels toegevoegd als <br> en <p> maar hierdoor ben ik mijn huidige opmaak in het lettertype kwijt. Wie kan mij verder helpen? Alvast hartelijk dank!
 
div gebruiken?

Ik had laatst hetzelfde probleem. Op de sitemap van de website van Gastouder Thuis bij Esther kreeg ik de afbeeldingen gezamelijk met de tekst eronder niet netjes uitgelijnd. (http://www.gastouderthuisbijesther.nl/sitemap.php)
Om dit op te lossen heb ik de afbeeldingen en de bijbehorende tekst die boven elkaar gerangschikt moesten worden in een aparte <div>-container gezet. Hiermee was dit opgelost. Misschien ook een idee voor jou?

Zet een div-container rond rij 756 t/m 782 en een vanaf rij 783 t/m 797. Ik zag nog een klein dingetje: In rij 798 en 799 heb je <strong></strong> staan. Beetje overbodig?

Met vriendelijke groet,
Christiaan

www.botsenbytes.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan