• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Helppagina niet beschikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

tkint

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2011
Berichten
754
Beste,

Ik krijg de melding dat de helppagina niet beschikbaar is. Nu blijkt dat het probleem zich voordoet in alle office-toepassingen en tot voor kort functioneerde dit wel. Iemand een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?
 
Beste,

Ik heb een aantal updates geïnstalleerd voor Vista en van office-toepassingen. Misschien is een update de boosdoener. Ik controleer of ik op een andere pc hetzelfde probleem heb.
 
Laatst bewerkt:
Beste,

Op een andere pc functioneert de online help van microsoft office wel. Dus veronderstel ik dat een (corrupte) beveiligingsupdate voor office 2007-toepassingen de boosdoener is. Weet iemand daar meer over?
 
Of office herstellen via configuratiescherm, programma's en onderdelen en dan even bij office 2007 kijken. (niet op klikken. Gewoon op gaan staan)

Dan kun je bovenin het scherm op herstellen klikken

En / Of.

Bekijk bijlage Office 2007 repareren.doc
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan