Skype

Status
Niet open voor verdere reacties.

Domm

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2004
Berichten
76
hallo,
Ik maak verbinding met skype tussen een windows 10 pc en een vista laptop. Het geluid werkt perfect maar de video-verbinding op de vista laptop lukt maar af en toe, op de Windows10 pc lukt de video-verbinding altijd.( Ik krijg dus altijd beeld van de camera-laptop op mijn pc maar niet omgekeerd) Als het niet werkt start ik skype terug op op de vista laptop en de videoverbinding lukt dan wel, maar ook niet altijd. Iemand een idee hoe dit komt, een instelling? De breedbandverbinding is ok...
Marc
 
:confused: Als maar niet wat mis met een andere evt. videokaart jeweetwel andere geluid-aanpassingen enz.. is, of zoiets ..
Kijk maar daar bij Vista apparaat of dezelfde audio/video instellingen zijn ( die moet je proberen ongv. synchroniseren ! ) en/ of aangepast moeten zijn ?? ( kijk plaatjes ! ) ..

Eigenschappen van Luidsprekers.jpg ** Geluiden Dempen !.jpg <<= maar bij Vista misschien moet je ook zo aangeven ?=>>Luidsp. Aanpassingen !.jpg

I.v.m. video beelden weet ik ook echt niet wat zou kunnen zijn, en hoop ik daardoor dat niet meer wat aan de hand is ?? :(
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan